MS Windows
briani 27239
dato i xp, efter skuddag!
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 01-03-04 13:50

Hej NG

Hvordan for jeg slettet søndag d. 29 i min xp.

Jeg kan ikke instille dato'en, så den passer, Min xp kan åbenbart ikke finde
udaf det med skuddag?

Hilsen

Kim

Fra : Lars Holm Thomsen

Dato : 29-02-04 14:14

"Kim Jørgensen" <kim_jj@hotmail.com> wrote in message
> Hvordan for jeg slettet søndag d. 29 i min xp.
>
> Jeg kan ikke instille dato'en, så den passer, Min xp kan åbenbart ikke
finde
> udaf det med skuddag?

Øh...det er jo søndag d. 29. !!!

Lars

Fra : Edmund

Dato : 29-02-04 14:14

Kim Jørgensen skrev:

> Hej NG
>
> Hvordan for jeg slettet søndag d. 29 i min xp.

Forstår ikke hvad du mener.
Hvorfor vil du slette søndag d. 29, når nu det er søndag d. 29 i dag

--
Mvh Edmund

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 01-03-04 14:24

Hej NG

I har nok ret.
Det viser at min telesvarer viser forkert dato, og den stolede jeg blindt
på.
Undskyl ulejligheden

Kim

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-02-04 16:56

Kim Jørgensen wrote:

> I har nok ret.
> Det viser at min telesvarer viser forkert dato, og den stolede jeg
> blindt på.
> Undskyl ulejligheden

Hvis du bare stiller datoen rigtigt igen - så går det nok

- Peter

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 01-03-04 15:23

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.dk> wrote in message

> Hvis du bare stiller datoen rigtigt igen - så går det nok

Sjovt nok har WinXP det jo med selv at opdatere uret... Spøjst at han kunne
være en dag forude...

Fra : Gevaldi

Dato : 29-02-04 16:51

Kim Jørgensen skriblede:
> Hej NG
>
> I har nok ret.
> Det viser at min telesvarer viser forkert dato, og den stolede jeg
> blindt på.
> Undskyl ulejligheden

Bill Gates is never wrong...

--
/Gevaldi

Fra : arc@na

Dato : 01-03-04 03:33

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> wrote in news:40420d8b$0$55945
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Bill Gates is never wrong...

Et indlæg fra Gevalig uden en FUT til dk.netikette!!!

Satan! Kryds i kalenderen!

--
There's no place like 127.0.0.1
Med venlig hilsen

Fra : Gevaldi

Dato : 01-03-04 07:24

arc@na skriblede:
> "Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> wrote in news:40420d8b$0$55945
> $edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Et indlæg fra Gevalig uden en FUT til dk.netikette!!!
>
> Satan! Kryds i kalenderen!

Hva' mener du.

--
/Gevaldi

Fra : Plett

Dato : 29-02-04 21:32

"Kim Jørgensen" <kim_jj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Hvordan for jeg slettet søndag d. 29 i min xp.
>

>Vent til efter midnat, så sletter den sig selv!
Plett