Er jeg den eneste?
Fra : Henri Gath

Dato : 29-02-04 12:56

Er jeg alene om at være dødtræt af alle de småludere, der udstiller deres
patter, fjams og røv alle steder?
Fjernsynet er fyldt med dem, bladene er fyldt med dem, reklamerne er fyldt
med dem.
Men de er sikkert bare ofre for begærlige mænd *LOOOOOL*

Fra : preben nielsen

Dato : 29-02-04 14:18

"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
udstiller deres
> patter, fjams og røv alle steder?
> Fjernsynet er fyldt med dem, bladene er fyldt med dem,

Damn, dem er jeg gået glip af... Hvilke blade og hvilke TV-kanaler
????

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Klaus G.

Dato : 29-02-04 15:24

> Damn, dem er jeg gået glip af... Hvilke blade og hvilke TV-kanaler
> ????

Du kan da starte med at se Musik Video'er? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : vadmand

Dato : 29-02-04 14:22

> [...]
> med dem.
> Men de er sikkert bare ofre for begærlige mænd *LOOOOOL*

Er jeg ene om at være dødtræt af alt dit komplet forudsigelige,
fordomsfulde, selvmedlidende vrøvl?

Per V.

Fra : Jane

Dato : 29-02-04 16:35

On Sun, 29 Feb 2004 14:21:56 +0100, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
>>
>Er jeg ene om at være dødtræt af alt dit komplet forudsigelige,
>fordomsfulde, selvmedlidende vrøvl?

Næh, jeg synes også hans påstande er en anelse unuanceret og fremsat
skråsikkert.

Jeg har funderet lidt over hvorfor nogle kan blive så skråsikre i
deres sag. Men jeg er ikke kommet frem til noget.

MVH
Jane

Fra : Henning

Dato : 02-03-04 06:16

Jane wrote:

> [...]
>
> Jeg har funderet lidt over hvorfor nogle kan blive så skråsikre i
> deres sag. Men jeg er ikke kommet frem til noget.

Ok giv lige Henrik lidt forståelse *G*

Da jeg på et tidspunkt i mit liv havde store seksuelle problemer
i mit parforhold, gav enhver film i TV'et hvor en mand og en kvinde,
bare havde antydning af et sexliv, især hvis kvinden tog initeritativet
til sex, mig lyst til at smadre fjernsynet af bare frustration og
magtesløshed over mit eget sexliv.

MVH
Henning

Fra : Jane

Dato : 02-03-04 14:12

On Tue, 2 Mar 2004 06:15:33 +0100, "Henning" <h2m@fjern
dette.madsen.mail.dk> wrote:

> [...]
>bare havde antydning af et sexliv, især hvis kvinden tog initeritativet
>til sex, mig lyst til at smadre fjernsynet af bare frustration og

Ja, okay....
Du mener at frustration og magtesløshed over eget liv kan i nogle
tilfælde få en til at blive skråsikker i egen sag? Eller hvordan?

Jeg kan også blive lidt træt af professionelle brokhoveder, der giver
alle andre skylden, i stedet for at kigge på sig selv.

Det der undrer mig er at man kan tro at man selv har ret og alle andre
tager fejl. Hvordan kan man være så lukket, og stædigt hænge ved sine
faste overbevisninger. Men måske klynger man sig til dem, fordi det er
det eneste man har for ikke at gå ned med flaget. Jeg ved det ikke,
men kunne godt tænke mig at vide, hvad man evt. kan gøre for disse
brokhoveder. Eller om man overhovedet skal gøre noget.

MVH Jane

Fra : Henning

Dato : 04-03-04 22:09

Jane wrote:

> Ja, okay....
> Du mener at frustration og magtesløshed over eget liv kan i nogle
> tilfælde få en til at blive skråsikker i egen sag? Eller hvordan?

Skråsikker?
Nej præget af så farvede holdninger til et andet køn, at man
pr. rygmarvs refleks angriber alt hvad der trigger til de frustrationer
han har i forhold til kønnet

> Jeg kan også blive lidt træt af professionelle brokhoveder, der giver
> alle andre skylden, i stedet for at kigge på sig selv.

Brokkehoveder kan nok ikke holde ud at se dem selv

> [...]
> men kunne godt tænke mig at vide, hvad man evt. kan gøre for disse
> brokhoveder. Eller om man overhovedet skal gøre noget.

Kun de selv kan gøre noget, andres "hjælp" er i de aktuelle situationer
uønskede, hvorved tiltag i at korrigere deres adfærd, vil være som
" at smide vand på en gås "

MVH
Henning

Fra : Jane

Dato : 05-03-04 19:56

>Skråsikker?
>Nej præget af så farvede holdninger til et andet køn, at man
>pr. rygmarvs refleks angriber alt hvad der trigger til de frustrationer
>han har i forhold til kønnet

Ja, det er uheldigt. Jeg har bare mødt andre som havde sådan nogle
rabiate holdninger, som de selv mente var sandheden.

>Kun de selv kan gøre noget, andres "hjælp" er i de aktuelle situationer
>uønskede, hvorved tiltag i at korrigere deres adfærd, vil være som
>" at smide vand på en gås "

Jo, men det er bare lidt svært at stå på sidelinjen og se
frustrationerne lyse ud af dem.

MVH Jane

Fra : bingo

Dato : 29-02-04 18:58

On Sun, 29 Feb 2004 12:56:17 +0100, "Henri Gath" <gath@
invalid.mail.dk> wrote:

> [...]
>patter, fjams og røv alle steder?
>Fjernsynet er fyldt med dem, bladene er fyldt med dem, reklamerne er fyldt

Jeg er ikke træt af dem - så gerne MANGE flere - der er altså alt for
få efter min mening !!!!!!
Om du er alene ???? næ sikkert ikke ! men jeg følger dig altså ikke !

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-02-04 20:54

Henri Gath wrote:

> Er jeg alene om at være dødtræt af alle de småludere, der udstiller deres
> patter, fjams og røv alle steder?

Ja.

> Fjernsynet er fyldt med dem, bladene er fyldt med dem, reklamerne er fyldt
> med dem.

Nej, det er ikke korrekt.

Der mangler nogle flere af dem. Og de må også gerne udstille sig noget mere.

F.eks. i skolen, på arbejdspladsen, i kantinen, ved busstoppe-stedet etc.
etc. De har meget at lære endnu. Men musikvideoerne er nok med til at
opdrage dem i hvordan de skal udstille sig, så dem vil vi gerne have nogle
flere af.

> Men de er sikkert bare ofre for begærlige mænd *LOOOOOL*

Nej da. Det er mændene der er ofre for at de ikke udstiller sig noget mere,
så mændene bliver nødt til at surfe efter porno på internettet bag
konens/kærestens ryg og uden deres viden.

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : sb

Dato : 01-03-04 11:02

Martin Jørgensen <unoder.invalid.spam-protection@anti-spam.jay.net> wrote in message news:<4042433d$0$1608$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> [...]
> så mændene bliver nødt til at surfe efter porno på internettet bag
> konens/kærestens ryg og uden deres viden.

OK, hvis du tænker i de baner kan jeg godt forstå du er så
unkoncentreret på fodboldbanen!

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 02-03-04 19:13

sb wrote:

> Martin Jørgensen <unoder.invalid.spam-protection@anti-spam.jay.net> wrote
> in message news:<4042433d$0$1608$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
-snip-

> OK, hvis du tænker i de baner kan jeg godt forstå du er så
> unkoncentreret på fodboldbanen!

LOL

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Zeki

Dato : 01-03-04 17:03

"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er jeg alene om at være dødtræt af alle de småludere, der udstiller deres
> patter, fjams og røv alle steder?

Småludere?

Bør du ikke omtale dine medmennesker med en anelse mere respekt?

Desuden er medierne ikke "alle steder". På gaden, i supermarkedet og i
S-toget, er der da langt mellem dem der udstiller "patter, fjams og røv"
(især om vinteren).

Måske ser du bare de forkerte programmer og læser de forkerte blade. Er der
da et konkret blad eller TV-program som du synes har udviklet sig i en
"uheldig" retning?

Jeg er i øvrigt enig i, at de der store billboard-reklamer er ved at være
ret voldsomme - de går lige til stregen.

mvh Zeki

Fra : Henri Gath

Dato : 01-03-04 19:16

"Zeki" <zeki@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Småludere?
>
> Bør du ikke omtale dine medmennesker med en anelse mere respekt?

næh..........der er sådan det er......

> Desuden er medierne ikke "alle steder". På gaden, i supermarkedet og i
> S-toget, er der da langt mellem dem der udstiller "patter, fjams og røv"
> (især om vinteren).

Det ved jeg sgu ikke. Når jeg skal købe min avis, får jeg patter og røv
smækket lige i bærret..............................

Fra : Lasse Madsen

Dato : 01-03-04 19:26

> Det ved jeg sgu ikke. Når jeg skal købe min avis, får jeg patter og røv
> smækket lige i bærret..............................

Så lad være med at købe den ... det er dit eget valg... der er ikke nogen
der tvinger dig !

Tag en tudekiks og aksepter at vi i år 2004 ikke vil ligge en dæmper på
verdens mest komplicerede og flotteste "maskine" nemlig mennesket ...
med eller uden tøj på så tag dine skyklapper på og team op med moses hansen
i hans utrættelige kamp mod udviklingen...

/Madsen

Fra : Henri Gath

Dato : 01-03-04 19:53

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> skrev i en meddelelse

> Så lad være med at købe den ... det er dit eget valg... der er ikke nogen
> der tvinger dig !

Nu er de ikke patter og røv i min avis............men på hele reolen hvor
den står, er der fyldt med kneppeklare tøser.....

Fra : Lasse Madsen

Dato : 02-03-04 22:55

> Nu er de ikke patter og røv i min avis............men på hele reolen hvor
> den står, er der fyldt med kneppeklare tøser.....

Jamen så få den bragt til døren i dit velcro/skumgummihus med sikkerheds
seler :D

/Madsen

Fra : Mette

Dato : 01-03-04 20:24

"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det ved jeg sgu ikke. Når jeg skal købe min avis, får jeg patter og røv
> smækket lige i bærret..............................

Så lad være med at købe ekstrabladet.

Fra : Henri Gath

Dato : 01-03-04 21:31

"Mette" <nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så lad være med at købe ekstrabladet.

Du kan sgu virkelig ikke læse..............der var jo ikke patter og røv i
min avis, men det er der udenpå bladene ved siden af? Fes den ind nu?

Fra : Jane

Dato : 02-03-04 12:50

On Mon, 1 Mar 2004 21:31:11 +0100, "Henri Gath" <gath@
invalid.mail.dk> wrote:

>"Mette" <nospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Du kan sgu virkelig ikke læse..............der var jo ikke patter og røv i
>min avis, men det er der udenpå bladene ved siden af? Fes den ind nu?

Jeg tror at folk misforstår dig, fordi du glemmer alle
mellemregningerne. Du skriver "Når jeg skal købe min avis, får jeg
patter og røv smækket lige i bærret". Når det er samme sætning er det
naturligt at tro at det er i omtalte avis. Og når mellemreginingerne
ikke kommer med, så kommer ens udsagn nemt til at fremstå som
påstande.

Men måske vil du bare skabe ophidset debat, hvor folk nemt kommer til
at gå efter manden og ikke efter bolden(sagen) ?

MVH Jane

Fra : Henri Gath

Dato : 02-03-04 19:46

"Jane" <nojane@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men måske vil du bare skabe ophidset debat, hvor folk nemt kommer til
> at gå efter manden og ikke efter bolden(sagen) ?

ja, det er utroligt så hurtigt folk bliver hadefulde, ikke?

Fra : Jane

Dato : 02-03-04 20:07

On Tue, 2 Mar 2004 19:45:57 +0100, "Henri Gath" <gath@
invalid.mail.dk> wrote:

>"Jane" <nojane@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> ja, det er utroligt så hurtigt folk bliver hadefulde, ikke?

Vil nu mene at du selv provokerer og ansporer folk til angreb på dig.
Men det er der jo også nogle der godt kan lide. Det skaber da røre i
andedammen.

Fra : Henri Gath

Dato : 02-03-04 22:09

> Vil nu mene at du selv provokerer og ansporer folk til angreb på dig.
> Men det er der jo også nogle der godt kan lide. Det skaber da røre i
> andedammen.