Kopier web adressen
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-02-04 12:03

Min IE6 vil ikke længere kopiere webadressen i adressefeltet. Kopier kan
ikke vælges!
Ctrl+Ins virker fint, men hvordan får jeg "Kopier"-muligheden tilbage igen ?

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Calle.

Dato : 29-02-04 15:11

Michael Lund Sørensen wrote:
> Min IE6 vil ikke længere kopiere webadressen i adressefeltet. Kopier
> kan ikke vælges!
> Ctrl+Ins virker fint, men hvordan får jeg "Kopier"-muligheden tilbage
> igen ?

kan du ikke bare bruge Ctrl+C

--
Calle

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-02-04 16:58

Calle. skrev :

> kan du ikke bare bruge Ctrl+C

Så kan jeg vel lige så godt bruge Ctrl+Ins !
Jeg vil bare gerne have Kopier i menuen Edit til at virke igen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-02-04 16:04

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> skrev :

>Min IE6 vil ikke længere kopiere webadressen i adressefeltet. Kopier kan
>ikke vælges!

Har du prøvet universalmidlet?

Tømme Temporary Internet Files/Midlertidige Internetfiler i
Internetindstillinger => Generelt.
--
Knud

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-02-04 16:57

Knud Gert Ellentoft skrev :

> Har du prøvet universalmidlet?
>
> Tømme Temporary Internet Files/Midlertidige Internetfiler i
> Internetindstillinger => Generelt.

Det er i forbindelse med at jeg har gjort det at det ikke længere er muligt
at bruge kopier.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 02-03-04 00:30

Michael Lund Sørensen skrev :
> Min IE6 vil ikke længere kopiere webadressen i adressefeltet. Kopier kan
> ikke vælges!
> Ctrl+Ins virker fint, men hvordan får jeg "Kopier"-muligheden tilbage igen
?

Det er programmet VeriSign I-Nav der fjerner Kopier muligheden!
Nu er I-Nav så fjernet.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- hvor meget porto skal der på en brevdue ?