sejl mål
Fra : ibber

Dato : 29-02-04 11:16

Kan nogen oplyse mig forlig/underlig til henholdsvis stor og forsejl til en
folkebåd

Fra : Jan Larsen

Dato : 29-02-04 12:05

"ibber" <12347@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> Kan nogen oplyse mig forlig/underlig til henholdsvis stor og forsejl til
en
> folkebåd

Hej
Prøv hos www.folkboat.dk
De burde vide det.
Med venlig hilsen

Jan Illum Larsen

Fra : Claus Tersgov

Dato : 29-02-04 12:19

Uheldigvis faldt ibber over tastaturet og skrev derved følgende:

> Kan nogen oplyse mig forlig/underlig til henholdsvis stor og forsejl
> til en folkebåd

http://udkik.dk/yyshow.jsp?id=NORDISKFOLKEB%c3%85D&pr=1297

Claus

Fra : _pkc_

Dato : 29-02-04 15:34

ibber wrote:
> Kan nogen oplyse mig forlig/underlig til henholdsvis stor og forsejl
> til en folkebåd

Søg på klubbens side - http://www.folkboat.com - der findes ganske
båddatabaser på nettet - men da det er en klassebåd er det vigtigt at målene
er 100 % korrekte.

God klasse forøvrigt - har selv sejlet 6-8 år i klassen.

scanboat.com / pkc