/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Viagra til kvinder opgivet
Fra : Andropov


Dato : 29-02-04 11:03

En milliard kroner er åbenbart ikke nok til at løse kvinders frigiditet....

Kvinder får efter alt at dømme hverken
mere eller mindre lyst til sex ved at
tage en Viagra-pille, skriver
Berlingske Tidende.

Efter at have brugt en milliard kroner
har medicinalfirmaet Pfizer derfor
besluttet at opgive projektet med at
udvikle Viagra til kvinder.

Forskningen dokumenterede, at kvinders
seksualitet er langt mere sammensat end
mænds, og at det derfor ikke på
nuværende tidspunkt kan lade sig gøre
at få Viagra til kvinder til at virke.

http://ttv.tv2.dk/tekst.php?side=149

 
 
 
Henri Gath (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 29-02-04 12:53


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0402290202.475c793d@posting.google.com...

> Forskningen dokumenterede, at kvinders
> seksualitet er langt mere sammensat end
> mænds, og at det derfor ikke på
> nuværende tidspunkt kan lade sig gøre
> at få Viagra til kvinder til at virke.

Ifølge de kvindelige debattører her er der absolut ingen forskel på mænds og
kvinders seksualitet



Mette (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Mette


Dato : 29-02-04 15:39


"Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:4041d29c$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Forskningen dokumenterede, at kvinders
> > seksualitet er langt mere sammensat end
> > mænds, og at det derfor ikke på
> > nuværende tidspunkt kan lade sig gøre
> > at få Viagra til kvinder til at virke.
>
> Ifølge de kvindelige debattører her er der absolut ingen forskel på mænds
og
> kvinders seksualitet

Der er forskel på sammensætningen af vores seksualitet, men der er ingen
forskel på vores liderlighed, når først den er der.
Viagra-undersøgelsem handler om, hvad der tænder kvinder, og det er jo ikke
nogen hemmelighed, at kvinder og mænd tænder på forskellige måder.
Mit synspunkt er, at når man allerede ER tændt, så er kvinder lige så vilde
som mænd har ry for at være.




Henning (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 02-03-04 06:02

Mette wrote:
> "Henri Gath" <gath@ invalid.mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:4041d29c$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

>> Ifølge de kvindelige debattører her er der absolut ingen forskel på
>> mænds og kvinders seksualitet

> Mit synspunkt er, at når man allerede ER tændt, så er kvinder lige så
> vilde som mænd har ry for at være.

Ingen tvivl om det! Der skulle ikke megen overtalelse til for at få min
X med i swinger kredse og hun var sgu ikke til at stoppe, da hun opdagede
hvor meget sex hun kunne få på den måde *GGGG*
Bivirkningen? Jeg fik sex som bare pokker sammen med hende både
før og efter sådanne aftner *GGG* ( Hun var seksuelt skruet sammen
som en mand, eller som mænd drømmer om, et klap i måsen og lysten
opstod omgående, til alt mellem et 5 minnuters eller time langt samvær)

MVH
Henning



Rene' Hjorth (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 29-02-04 22:51

[Henri Gath | Sun, 29 Feb 2004 12:53:01 +0100]

>Ifølge de kvindelige debattører her er der absolut ingen forskel på mænds og
>kvinders seksualitet

Well, ifølge de mandlige debattører hér (der ikke er under tøflen eller
lider under politisk korrekthed), så ER der forskel på mænds og kvinders
seksualitet..

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Andropov (01-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 01-03-04 11:19

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message

> >Ifølge de kvindelige debattører her er der absolut ingen forskel på mænds og
> >kvinders seksualitet
>
> Well, ifølge de mandlige debattører hér (der ikke er under tøflen eller
> lider under politisk korrekthed), så ER der forskel på mænds og kvinders
> seksualitet..

Ja, de fleste kvinder er nok mindre hidsige efter at skulle ud at have
sex hvis de bliver skilt f.eks. Men Nusle plejer vist også at sige at
vi mænd kunne bolle et stykke kød hvis det skulle være :)

Jeg så foresten dig og Nicolai var i fjernsynet forleden hvor de
portrætterede en bledreng. Det var lidt overvældende midt i
aftenkaffen.

Hans mor havde ikke helt vænnet sig til hans liv.

Rene' Hjorth (01-03-2004)
Kommentar
Fra : Rene' Hjorth


Dato : 01-03-04 17:56

[Andropov | 1 Mar 2004 02:18:40 -0800]

>Ja, de fleste kvinder er nok mindre hidsige efter at skulle ud at have
>sex hvis de bliver skilt f.eks. Men Nusle plejer vist også at sige at
>vi mænd kunne bolle et stykke kød hvis det skulle være :)

Kan kun sige én ting hertil: "Rå lever"

>Jeg så foresten dig og Nicolai var i fjernsynet forleden hvor de
>portrætterede en bledreng. Det var lidt overvældende midt i
>aftenkaffen.

Åh, herregud - det var trods alt til den sene aftenkaffe. Jeg havde dog
også troet at den halvstive tissemand midt i skiftescenen ikke var
kommet med, men det var den...

>Hans mor havde ikke helt vænnet sig til hans liv.

Næh, ikke helt - men næsten. De har det jo med at mene, dér i det meste
af jylland, at bøsser enten er mænd i dametøj eller nogle perverse mænd
der bor i københavn.

Men ellers var hans famillie jo sød nok.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Henning (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 02-03-04 06:05

Andropov wrote:
> Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
>
>>> Ifølge de kvindelige debattører her er der absolut ingen forskel på
>>> mænds og kvinders seksualitet
>>
>> Well, ifølge de mandlige debattører hér (der ikke er under tøflen
>> eller lider under politisk korrekthed), så ER der forskel på mænds
>> og kvinders seksualitet..
>
> Ja, de fleste kvinder er nok mindre hidsige efter at skulle ud at have
> sex hvis de bliver skilt f.eks. Men Nusle plejer vist også at sige at
> vi mænd kunne bolle et stykke kød hvis det skulle være :)

Da kun hvis det er i live *G*

MVH
Henning


Andropov (01-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 01-03-04 18:52

Rene skrev:

>Ja, de fleste kvinder er nok mindre hidsige efter at skulle ud at
have
>sex hvis de bliver skilt f.eks. Men Nusle plejer vist også at sige at
>vi mænd kunne bolle et stykke kød hvis det skulle være :)

>Kan kun sige én ting hertil: "Rå lever"

Det var måske noget for kvinder i parforhold, at have noget lever
parat i køleskabet, hvis hun skulle have ondt i hovedet en aften :)

>Jeg så foresten dig og Nicolai var i fjernsynet forleden hvor de
>portrætterede en bledreng. Det var lidt overvældende midt i
>aftenkaffen.

>Åh, herregud - det var trods alt til den sene aftenkaffe. Jeg havde
dog
>også troet at den halvstive tissemand midt i skiftescenen ikke var
>kommet med, men det var den...

Man må håbe gamle tanter var gået i seng på det tidspunkt :)

>Hans mor havde ikke helt vænnet sig til hans liv.

>Næh, ikke helt - men næsten. De har det jo med at mene, dér i det
meste
>af jylland, at bøsser enten er mænd i dametøj eller nogle perverse
mænd
>der bor i københavn.

Men nu vil Århus dog være med på noderne:

Århus Festuge præsenter sammen med Aarhus Teater det spanske
totalteater La Fura dels Baus kontroversielle og hårdtpumpede
seksualsatiriske forestilling XXX ved årets Festuge i august.

http://www.stiften-aarhus.dk/ibyen/artikel:aid=152135

>Men ellers var hans famillie jo sød nok.

Jo, de tog det rimelig pænt.

Henning (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 02-03-04 05:54

Henri Gath wrote:
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:df29e838.0402290202.475c793d@posting.google.com...
>
>> Forskningen dokumenterede, at kvinders
>> seksualitet er langt mere sammensat end
>> mænds, og at det derfor ikke på
>> nuværende tidspunkt kan lade sig gøre
>> at få Viagra til kvinder til at virke.
>
> Ifølge de kvindelige debattører her er der absolut ingen forskel på
> mænds og kvinders seksualitet

Pjat med dig, der er sgu forskel på fysologien/biologien!
Lad dog være med at blive personlig og fornærmet over
andre oplever livet anderledes end du, du kan lære en masse
af Mette og andre skribenter, hvis du ellers slår dit fordomsfilter fra

MVH
Henning


Mark Thomas Gazel (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Mark Thomas Gazel


Dato : 29-02-04 15:21

> En milliard kroner er åbenbart ikke nok til at løse kvinders
> frigiditet....
>
> Kvinder får efter alt at dømme hverken
> mere eller mindre lyst til sex ved at
> tage en Viagra-pille, skriver
> Berlingske Tidende.

Det stemmer ikke rigtig overens med de mange eksempler på, at kvinder også
får øget sexlyst af at tage viagra.

Mark


vadmand (29-02-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 29-02-04 16:25


"Mark Thomas Gazel" <markgazel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:c1srol$j8d$1@news.net.uni-c.dk...

> Det stemmer ikke rigtig overens med de mange eksempler på, at kvinder også
> får øget sexlyst af at tage viagra.

Det kunne være en placebo-effekt, altså at selve det, at man tager viagra,
virker ophidsende?

Per V.



John Sahl (29-02-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 29-02-04 16:50

vadmand wrote:
> Det kunne være en placebo-effekt, altså at selve det, at man tager
> viagra, virker ophidsende?

Det kan man vel hurtigt teste sig ud af.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



vadmand (29-02-2004)
Kommentar
Fra : vadmand


Dato : 29-02-04 18:42


"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
news:c1t1g1$r97$1@dknews.tiscali.dk...
> vadmand wrote:
> > Det kunne være en placebo-effekt, altså at selve det, at man tager
> > viagra, virker ophidsende?
>
> Det kan man vel hurtigt teste sig ud af.
>
Hvornan "tester" du seksuel lyst hos en kvinde?

Per V.



John Sahl (29-02-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 29-02-04 20:42

vadmand wrote:
> Hvornan "tester" du seksuel lyst hos en kvinde?

Der er målbare fysiske tegn, så det burde ikke være et problem.

Lyst er ikke _kun_ en psykologisk ting.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Jan Allan Andersen (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Jan Allan Andersen


Dato : 29-02-04 23:41

On Sun, 29 Feb 2004 16:49:33 +0100, John Sahl wrote:

> Det kan man vel hurtigt teste sig ud af.

Det kan man vel egentlig også sige, at det lige netop er det som Pfizer
har brugt 1 milliard på at gennemføre? Altså en test der viser, at der
primært er tale om en placebo-effekt for kvinder?


Mvh. Jan


Andropov (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 29-02-04 15:51

Mark skrev:

> Kvinder får efter alt at dømme hverken
> mere eller mindre lyst til sex ved at
> tage en Viagra-pille, skriver
> Berlingske Tidende.

>Det stemmer ikke rigtig overens med de mange eksempler på, at kvinder
også
>får øget sexlyst af at tage viagra.

Men så kan man undre sig over at der ikke er nogen af de frigide
kvinder som køber viagra.....

Henri Gath (29-02-2004)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 29-02-04 18:51


"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
news:df29e838.0402290650.60e31923@posting.google.com...
> Mark skrev:
>
> > Kvinder får efter alt at dømme hverken
> > mere eller mindre lyst til sex ved at
> > tage en Viagra-pille, skriver
> > Berlingske Tidende.
>
> >Det stemmer ikke rigtig overens med de mange eksempler på, at kvinder
> også
> >får øget sexlyst af at tage viagra.
>
> Men så kan man undre sig over at der ikke er nogen af de frigide
> kvinder som køber viagra.....

hahahhah, skøn logik....! *G*



Henning (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 02-03-04 06:09

Henri Gath wrote:
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> news:df29e838.0402290650.60e31923@posting.google.com...
>> Mark skrev:
>>
>>> Kvinder får efter alt at dømme hverken
>>> mere eller mindre lyst til sex ved at
>>> tage en Viagra-pille, skriver
>>> Berlingske Tidende.
>>
>>> Det stemmer ikke rigtig overens med de mange eksempler på, at
>>> kvinder også får øget sexlyst af at tage viagra.
>>
>> Men så kan man undre sig over at der ikke er nogen af de frigide
>> kvinder som køber viagra.....
>
> hahahhah, skøn logik....! *G*

Nej mangel på logik, sagde manden l-og gik!
Frigiditet er psykologisk betinget, derfor virker medesinsk behandling
ikke på frigiditet

MVH
Henning


Andropov (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 04-03-04 22:36

Henning skrev:

>> Frigiditet er psykologisk betinget, derfor virker medesinsk
>> behandling ikke på frigiditet
>
> Men der findes også kvinder som har lyst til sex, som ikke får orgasme
> under samleje. Hvorfor bruger disse kvinder ikke viagra.....

>Fordi det ikke vil resultere i en orgasme aligevel

Kan man nu være sikker på det. Vi får ikke rigtig at vide hvordan
firmaet var kommet frem til at viagra ikke virker på kvinder.
F.eks. ved man ikke om kvinder f.eks. har prøvet ridestillingen i
forbindelse med viagra. Man kunne måske forestille sig at den stilling
hvor kvinden har fri bevægelighed kunne fungere bedre hvis hun
samtidig tager viagra...

>Mange kvinder får ikke orgasme under selve samlejet,

Men det kunne de måske få ved hjælp af viagra.

Hvis kvinderne under testen f.eks. blot har ligget på ryggen og tænkt
på en strikkeopskrift og håbet at viagra så kunne føre til orgasme. Så
kan man godt forstå at der ikke er kommet et positivt resultat ud af
det. Så det afhænger meget af hvordan man har testet.

> men enten før eller
>efter ved pirring på anden måde, f.eks. ved hjælp af hånd, tunge etc.

Men måske viagra også kunne hjælpe der. Selvfølgelig skal tung og hånd
samtidig bruges rigtigt.

Henning (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 05-03-04 07:33

Andropov wrote:
> Henning skrev:

>> men enten før eller
>> efter ved pirring på anden måde, f.eks. ved hjælp af hånd, tunge etc.
>
> Men måske viagra også kunne hjælpe der. Selvfølgelig skal tung og hånd
> samtidig bruges rigtigt.

Viagra afhjælper poten problemer, lysten til sex skal være til stede
i forvejen.

MVH
Henning


Andropov (02-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 02-03-04 09:32

Henning skrev:

>>> Kvinder får efter alt at dømme hverken
>>> mere eller mindre lyst til sex ved at
>>> tage en Viagra-pille, skriver
>>> Berlingske Tidende.
>>
>>> Det stemmer ikke rigtig overens med de mange eksempler på, at
>>> kvinder også får øget sexlyst af at tage viagra.
>>
>> Men så kan man undre sig over at der ikke er nogen af de frigide
>> kvinder som køber viagra.....

>Frigiditet er psykologisk betinget, derfor virker medesinsk
behandling
>ikke på frigiditet

Men der findes også kvinder som har lyst til sex, som ikke får orgasme
under samleje. Hvorfor bruger disse kvinder ikke viagra.....

Henning (04-03-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 04-03-04 21:58

Andropov wrote:
> Henning skrev:

>> Frigiditet er psykologisk betinget, derfor virker medesinsk
>> behandling ikke på frigiditet
>
> Men der findes også kvinder som har lyst til sex, som ikke får orgasme
> under samleje. Hvorfor bruger disse kvinder ikke viagra.....

Fordi det ikke vil resultere i en orgasme aligevel
Mange kvinder får ikke orgasme under selve samlejet, men enten før eller
efter ved pirring på anden måde, f.eks. ved hjælp af hånd, tunge etc.

MVH
Henning


Andropov (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 05-03-04 09:19

Henning skrev:

>> men enten før eller
>> efter ved pirring på anden måde, f.eks. ved hjælp af hånd, tunge
etc.
>
> Men måske viagra også kunne hjælpe der. Selvfølgelig skal tung og hånd
> samtidig bruges rigtigt.

>Viagra afhjælper poten problemer, lysten til sex skal være til stede
>i forvejen.

Men jeg havde allerede skrevet nedenstående i tråden. Det er
selvfølgelig stadig præmissen:

"Men der findes også kvinder som har lyst til sex, som ikke får
orgasme
under samleje. Hvorfor bruger disse kvinder ikke viagra....."

Andropov (05-03-2004)
Kommentar
Fra : Andropov


Dato : 05-03-04 20:02

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> wrote in message news:<40479835$2$267$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> Andropov wrote:
> > Henning skrev:
>
> >> Frigiditet er psykologisk betinget, derfor virker medesinsk
> >> behandling ikke på frigiditet
> >
> > Men der findes også kvinder som har lyst til sex, som ikke får orgasme
> > under samleje. Hvorfor bruger disse kvinder ikke viagra.....
>
> Fordi det ikke vil resultere i en orgasme aligevel
> Mange kvinder får ikke orgasme under selve samlejet, men enten før eller
> efter ved pirring på anden måde, f.eks. ved hjælp af hånd, tunge etc.

Viagra er ikke kun for mænd - kvinder kan også blive seksuelt
ophidsede af Viagra


eb - 7:25 - 5. jan. 2004


Det sker, at kvinder i overgangsalderen mister den seksuelle gnist.
Selv om de har lyst til manden, så er der ikke nogen fysisk reaktion.
Der er ingen blodtilstrømning, og der mangler smørelse i kønsorganet.

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=233146

Henning (08-03-2004)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 08-03-04 02:15

Andropov wrote:
> "Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> wrote in message
> news:<40479835$2$267$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> Viagra er ikke kun for mænd - kvinder kan også blive seksuelt
> ophidsede af Viagra

Nej de får hverken orgasme eller lyst, viagra virker først
når lysten er der.

Jeg taler af og til med mænd, der klager over at viagra
ikke virker på dem, viser det sig, at de faktisk ikke
har lyst til sex, men ønsker at være sammen med deres
partner, fordi denne ønsker sex i forholdet.

MVH
Henning


Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408522
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste