langhåret schæfer.
Fra : vibeke povlsen

Dato : 29-02-04 09:47

hej
hvor får man fat på en langhåret schæfer sort eller
hvid til en rimelig pris.
vi bor i lejlighed 100m2 i nordjylland hunden skal trænes
og bruges til agility.

mvh søren og vibeke

Fra : Eifelvuf

Dato : 01-03-04 16:41

"vibeke povlsen" skrev d. 29-02-04 09:47 dette indlæg :
> [...]
> hvor får man fat på en langhåret schæfer sort eller
> hvid til en rimelig pris.
> vi bor i lejlighed 100m2 i nordjylland hunden skal trænes

Hej Søren og Vibeke.

Min egen langhårede Schäfer - en særdeles velfungerende een af slagsen -
fik vi fra Kennel Reichon. Og de bor oven i købet i Mundelstrup, så det
er jo tæt på.

Min egen, Reichons Eifel - har det med at vinde 9 ud af 10 gange, i hvad
han stiller op i, - så han er særdeles velfungerende. Vi træner i Dansk
Politihunde Forening.

Men prøv at besøge www.reichon.dk - det er en seriøs opdrætter, sådan
som det også fremgår af hans hjemmeside.

Og skulle i beslutte jer for at besøge Kennel Reichon (og / eller vente
på at de får hvalpe) så må i meget gerne hilse fra Reichon´s Eifel (vi
bor på Sjælland).

Jeg skal lige understrege, at Kennel Reichon ikke med vilje laver
langhårede, - men at de primært laver "almindelige" Schäferhunde (altså
korthårede).

Tag en snak med dem, og reserver en langhåret fra dem, når / hvis de får
en langhåret hvalp. Det har jeg IKKE fortrudt, bestemt ikke !

Med venlig hilsen - og held og lykke

Eifel & Co.

http://www.kandu.dk/