MS Windows
briani 27239
Anbefaling af firewall til Windows
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-02-04 09:56

Er her nogen der kan anbefale en firewall til Windows? Jeg bruger stort
set kun Windows til netbank, så den skal helst være gratis. Jeg kører
p.t. Windows ME, men kommer måske på et tidspunkt til at bruge XP.

-j

Fra : Ncc

Dato : 29-02-04 11:01

"Janus Sandsgaard" <spam@janus.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> set kun Windows til netbank, så den skal helst være gratis. Jeg kører
> p.t. Windows ME, men kommer måske på et tidspunkt til at bruge XP.

Hej Janus

Du kan på Tucows.com se en oversigt over tilgængelige gratis firewalls.

Jeg bruger med stor fornøjelse selv Sygates FW.

Se evt. http://www.tucows.com/preview/213160.html

Mvh
Ncc.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-02-04 11:45

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

>Er her nogen der kan anbefale en firewall til Windows? Jeg bruger stort
>set kun Windows til netbank, så den skal helst være gratis. Jeg kører
>p.t. Windows ME, men kommer måske på et tidspunkt til at bruge XP.

Hvordan kommer du på nettet - Modem, ADSL, kabelnet ???

<mlr>

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 29-02-04 13:40

Michael Rasmussen wrote:

> Hvordan kommer du på nettet - Modem, ADSL, kabelnet ???

DSL med offentlig IP (og ja, jeg har lukket for alle unødvendige porte
på min Linux-installation som jeg bruger i 99,9 pct. af tiden).

-j

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 29-02-04 15:18

>DSL med offentlig IP (og ja, jeg har lukket for alle unødvendige porte
>på min Linux-installation som jeg bruger i 99,9 pct. af tiden).

En bredbåndsrouter til 350,- kroner kan gøre livet let og internettet sikkert

<mlr>

Fra : Leony

Dato : 29-02-04 12:42

In news:%Oh0c.2696$pg.1662@news.get2net.dk,
Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> typed:

> [...]
> stort set kun Windows til netbank, så den skal helst være gratis. Jeg
> kører p.t. Windows ME, men kommer måske på et tidspunkt til at bruge

Zonealarm er mit foretrukne valg:
http://www.zonelabs.com/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod: