nokia3310
Fra : vibeke povlsen

Dato : 29-02-04 09:45

hey
vi har en nokia 3310 til salg to ekstra covers kom med et bud seriøst
mobilen er kun lidt brugt.
befinder sig i nordjylland.
mvh søren

Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 29-02-04 10:07

Forkert gruppe: Prøv dk.marked.privat.telefon.mobil

Fra : Skumbananen

Dato : 29-02-04 10:40

On Sun, 29 Feb 2004 09:44:45 +0100, "vibeke povlsen"

1 skumbanan er budt

Fra : /Ole

Dato : 29-02-04 14:39

> 1 skumbanan er budt

1 skumbanan OG en cremefrø, hvis batteriet er ok.

/Ole

Fra : "

Dato : 02-03-04 18:21

Så byder jeg sq da bare hele fire uslikkede frimærker da!

John

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 20:02

1.000,- kr hvis coverne er pæne og du kan sende telefonen (Langeland)