Painkiller - er jeg den enste der glæder m~
Fra : Fax_Modem

Dato : 29-02-04 00:20

Go'aften - har lige brugt den sidste time i selskab med Dreamcatchers
Painkiller...og jeg er imponeret. Grafikken er flot men det der virkelig er
fedt er stemningen og det vanvittigt simple men højst vanedannede gameplay -
i bedste Serious Sam-stil det gælder blot om at skyde og nedkæmpe horder af
fjender. Simpelt? Ja! men vanvittig sjovt. Så afgjort værd at tjekke ud:
http://www.painkillergame.com/

natnat
Fax_Modem

Fra : Thomas Hjort

Dato : 29-02-04 03:08

"Fax_Modem" <jtm.NOSPAMandersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> fjender. Simpelt? Ja! men vanvittig sjovt. Så afgjort værd at tjekke ud:

Yep. Fedt gothic spil

Fra : Futte

Dato : 29-02-04 12:03

Ja fed spil glæder mig til det kommer har spillet demoen meget

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-02-04 13:16

> [...]
af
> fjender. Simpelt? Ja! men vanvittig sjovt. Så afgjort værd at tjekke ud:

enig! - jeg glæder mig helt tosset - ser meget frem til det spil og farcry
inden for den nærmeste fremtid.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Silver

Dato : 03-03-04 00:44

> [...]
af
> fjender. Simpelt? Ja! men vanvittig sjovt. Så afgjort værd at tjekke ud:

Syntes det er en fed blanding af Shadowman og Nosferatu, det musik der
bruges i spillet (painkiller) er da for FEDT!, vildt stemningsmuzak syntes
jeg, kunne føle mine hår på armene rejse sig pga gåsehuden :D

Silver.