MP3 på Nokia 6600
Fra : Badazz

Dato : 28-02-04 22:09

Hejsa.

når jeg afspiller mp3 på min nokia 6600 hakker det ca hver 3 sek. det er
meget irreterende at høre på,, nogle der ved hvordan jeg afhjælper dette
problem, jeg bruger programmet MP3GO
håber at det er nogle der ved hvordan jeg løser problemet

Mvh Brian

Fra : Flemming Nielsen \(2~

Dato : 28-02-04 23:13

Hvilken samplings rate har du lavet filerne i?

Flemming

Fra : Ebbe

Dato : 29-02-04 10:39

Badazz skrev:
> [...]
> problem, jeg bruger programmet MP3GO
> håber at det er nogle der ved hvordan jeg løser problemet

Det lyder mærkeligt, for på min 3650 kan jeg godt spille 128kbps sange,
uden det hakker.. Bruger samme program. Måske har du en gammel version;
Jeg bruger v. 2.02...

Ebbe

Fra : Badazz

Dato : 29-02-04 13:26

jeg har ver 2.02 og har mp3 filer i 44khz 128 kbps

Mvh Brian