Madam Høyer +1762 i Understed i Vendsyssel~
Fra : Steen Thomsen

Dato : 28-02-04 20:18

Ifølge Nygaards jyske sedler er en Madam Høyer af Understed Præstegård
begravet i 1762. Præsten i 1762 i Understed-Karup (mellem Frederikshavn
og Sæby) og hedder Hals, og Wiberg nævner intet om Høyer. Det er
sandsynligt at hun er i famile med Høyer'ne i Skagen - men hvordan??

Er der nogen der vil kendes ved hende?

--

De bedste hilsner
Steen Thomsen

Steen Thomsen http://www.danbbs.dk/~stst/
Frederikssundsvej 128 H st-th
DK 2700 Brønshøj
Danmark
Tlf: +45 3880 0202 steenthomsen@danbbs.dk

Fra : Beth Jeppesen

Dato : 29-02-04 17:53

Næh! jeg kender hende heller ikke, men er hun i familie med Høyerne i Skagen
er hun også i familie med Offer Mouritsen Høyer, sognepræst i Uldum-Langskov
sogn 1696-1729, hvis far var Mourits Hansen Høyer på Rask Hovedgaard, der
var bror til bl.a. Fedder Hansen Høyer i Skagen.

Finder du ud af mere vil jeg da gerne vide det

Hilsen Beth Jeppesen