Splitcane 889
Fra : Netbetjent Niels Rii~

Dato : 25-04-01 08:38

Hej,

Jeg hedder Niels Riis Ebbesen og er dum som et brædt!.
Jeg har ingen venner så jeg bruger tiden på usenet til at lege Netbetjent og
så kan jeg rigtig kritiserer folk der poster indlæg som måske ikke rigtig
hører til gruppen.

Jeg gør dette for at få mit navn frem og min hjemmeside adresse så alle folk
kan se alle de rædselsfulde hjemmesider jeg igennem tiden har lavet.

Med venlig hilsen
Niels Netbetjent

Fra : TNC

Dato : 25-04-01 09:01

LOL!

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 25-04-01 09:24

Måske skulle du gå ned på biblioteket og poste. Det er næsten for nemt
at finde ud af hvem du er. Der er jo ikke mange Cyber City brugere der
har postet i denne gruppe med karakter sæt sat op til "iso-8859-1" i
deres news reader.

/Brian

Fra : Stefan Lund

Dato : 25-04-01 20:27

"Netbetjent Niels Riis Ebbesen" <a@a.dk> wrote in message
> [...]
folk
> kan se alle de rædselsfulde hjemmesider jeg igennem tiden har lavet.

Det er simpelthen for tyndt at lave den slags indlæg under
forkert/falsk/anden navn. Det er muligt at man ikke altid er enig med Niels
E. (det er næppe nogen af os), men derfor bør man vel stadig vedkende sig
sine meninger i en saglig debat, frem for de her ynkelige indlæg.
Og til dem som ikke kan gennemskue, hvem den hemmelige afsender måtte være,
så kunne vi måske lege "Finn fem fejl" !

Stefan

PS : undskyld Niels (og andre) - jeg ved godt at indlægget er off-topic, men
jeg håber det går i den gode sags tjeneste

Fakta :
Uddrag af news-header fra den oprindelige mail :

News-header fra tidligere mail af dagens hemmelige gæst. Vel at mærke den
eneste aktive i nyhedsgruppen som har netop denne opsætning :

Fra : Henric Blomqvist

Dato : 25-04-01 22:12

Vad heter pajasen som skickar inlägg under annans namn då?
/H

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-04-01 06:36

Det kunne være John H.

Fra : Mich@el

Dato : 26-04-01 06:53

Hej Jesper.

Jesper Hansen wrote:

> Det kunne være John H.

Naaaarhjjj - ikke denne flinke, velformulerende mand fra Lolland.......

Huttelihut.......

Mich@el

Fra : John Hewalo

Dato : 28-04-01 10:00

On Thu, 26 Apr 2001 07:36:20 +0200, "Jesper Hansen"
<bordum.hansen@get2net.dk> wrote:

>Det kunne være John H.

Hvad får dig til at tro det?

John

Fra : Stefan Lund

Dato : 26-04-01 08:35

> Vad heter pajasen som skickar inlägg under annans namn då?
> /H

Når jeg skriver "FINN fem fejl", så er det ganske bevidst....

Stefan

Fra : Henric Blomqvist

Dato : 26-04-01 10:58

Ahá. Lite trögtänkt var jag allt där.

Fra : Erik Munck

Dato : 26-04-01 15:51

Det er for lavt at skrive under sådanne navne - uanset indholdets
sandhedsværdi.

Muncken

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 26-04-01 17:13

> [...]
folk
> kan se alle de rædselsfulde hjemmesider jeg igennem tiden har lavet.

Uden at ville lege den store psykoanalytiker, kunne man godt forestille sig,
at ovenstående udspringer af den håbløshed der hviler over at debattere med
NRE. I dette tilfælde, vil det så, efter de seneste dages klynken over Alex
Linaa og Ulrik Vadstrups udmærkede indlæg, være blevet for meget for vores
anonyme person. Som sidste udvej, inden personen måske bankede konen/manden
eller hunden, blev ovenstånde postet for at få luft for sin frustration.

At jeg også synes, det er dårligt og usagligt formuleret, rokker ikke ved,
at jeg er tilbøjelig til at give ham ret.

Mvh
Tonni Aagesen

Fra : Henric Blomqvist

Dato : 26-04-01 17:57

Det är väl helt ointressant varför du tror att meddelandet postades. Man
skickar INTE meddelanden i andras namn. Så enkelt är det. Oavsett hur mycket
man stör sig på något man läser. Här behöver ingen nät-etik blandas in utan
detta handlar om vanlig hyfs och sans. Uppenbarligen läser många personer
NRE:s meddelanden så något intressant måste han väl bidraga med. Jag håller
med om att NRE:s meddelanden kan vara lite dryga ibland men pajkastningen
får utelämnas från gruppen.
Nu skall jag däremot åka till Åland och flugfiska storgädda Rapport och
förhoppningsvis bra tips om Ålandsfisket kommer.
Ha en go helg.
MVH Henric