3. gang
Fra : Jan Østergaard

Dato : 28-02-04 08:07

Nu prøver jeg for 3. gang med dette indlæg. Beklager meget, hvis det kun er
mig
der ikke kan se de 2 forgående.

Er der èn der har microkort læser i overskud og vil sælge den billigt?
Jeg bor i midtjylland, 8700 området.

Mvh
Jan Østergaard

---

Fra : Inger Buchard

Dato : 28-02-04 09:10

> [...]
> mig
> der ikke kan se de 2 forgående.
>
> Er der èn der har microkort læser i overskud og vil sælge den billigt?

De er der nu alle tre

Har du sikret dig, at du kan se indlæg, du HAR læst - du skal (i OE) vælge
'Vis' og 'Vis læste meddelelser'

mvh
Inger Buchard

Fra : Jan Østergaard

Dato : 28-02-04 09:37

"Inger Buchard" <ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> skrev i en
meddelelse news:40404cba$0$95058$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
er

> De er der nu alle tre
>
> Har du sikret dig, at du kan se indlæg, du HAR læst - du skal (i OE)

Det er første gang, jeg har problemet. Det sidste indlæg, kan jeg godt se og

det er heller intet problem at se andre indlæg, jeg har læst.

Samme dag lagde jeg et indlæg ind på dk.videnskab.historie.lokalhistorie og

det kunne jeg se efter ganske få sekunder.

Så hvad der er gået galt, ved jeg ikke

Mvh

Jan Østergaard

---

Fra : Jan Østergaard

Dato : 02-03-04 20:52

"Jan Østergaard" <j_andersen-slettes@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
og

> det kunne jeg se efter ganske få sekunder.

Jeg har købt en kortlæser.

Mvh
Jan Østergaard

---