Spyware ???
Fra : Tomahawk

Dato : 28-02-04 06:12

Hej NG !

Jeg har lige geninstalleret min pc med XP pro. Men hver gang får jeg en
rigtig træls spyware / popupper, som jeg bare ikke kan finde. Jeg bruger
Ad-Aware, men den finder den ikke. Den det drejer sig om er " Tjenesten
Messenger " Den kommer frem på skærmen en gang i mellem, med forskellige
tilbud om software etc. Jeg har slettet Messenger, men om det har
forbindelse til den ved jeg ikke. Jeg har også prøvet at slette cookies, men
det hjælper heller ikke. Er der en barmhjertig samritan, som ved hvordan man
fjerner denne irriterende spyware / popupper, vil jeg være meget taknemlig.

MVH
Tomahawk

Fra : Karsten

Dato : 28-02-04 06:44

"Tomahawk" <tomahawk@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
man
> fjerner denne irriterende spyware / popupper, vil jeg være meget

Prøv lige at kikke lidt på den her side.
http://lavasoft.element5.com/software/plugins/messenger.shtml

Du skal helt ned i bunden af siden, hvor der står.
Download Lavasoft's Messenger-Control plug-in here.

Fra : Kent Friis

Dato : 28-02-04 11:45

Den Sat, 28 Feb 2004 06:44:03 +0100 skrev Karsten:

> [...]
>
>Du skal helt ned i bunden af siden, hvor der står.
>Download Lavasoft's Messenger-Control plug-in here.

Hvad er fordelen ved at bruge 3. parts software til noget som kan klares
nemt i kontrolpanel?

Mvh
Kent

Fra : emj

Dato : 28-02-04 17:11

On Sat, 28 Feb 2004 10:45:11 +0000 (UTC), leeloo@phreaker.net (Kent
Friis) wrote:

>Hvad er fordelen ved at bruge 3. parts software til noget som kan klares
>nemt i kontrolpanel?

Måske fordi det ikke er specielt effektivt at fjerne messenger og alt
dens uvæsen via kontrolpanel.
Hilsen emj

Fra : Kent Friis

Dato : 28-02-04 17:25

Den Sat, 28 Feb 2004 17:11:05 +0100 skrev emj:

>Måske fordi det ikke er specielt effektivt at fjerne messenger og alt
>dens uvæsen via kontrolpanel.

Den skal bare slås fra, så ser man ikke mere til den. Hvordan kan det
være "ikke specielt effektivt"?

Mvh
Kent

Fra : Tomahawk

Dato : 28-02-04 08:12

Jeg takker mange gange for svaret, det virkede.

MVH
Tomahawk