Mobilix ADSL og TDM Webspeed2
Fra : jm

Dato : 25-04-01 08:23

Jeg har bestilt anf. for længe siden. Jeg venter og venter.

Ved nogen hvordan Mobilix ADSL virker med W2k?. De anfører i deres
materiale, at de understøtter W2k.

En af mine bekendte har anskaffet sig Webspeed2 fra TDM, og selv om TDM i
produktbladet anfører at de understøtter w2k har de nu presset ham til at gå
tilbage til W98, hvilket han gør fordi han er desperat. Teknikeren der
skulle installere det blegnede allerede da han blot så at der var w2k på
hans maskine, og han udtalte at det kunne han nok ikke få til at virke.

TDM kan simpelthen ikke få hans Webspeed til at fungere med W2k, andet end
for korte øjeblikke.

--

Venlig hilsen
Best Regards

jm

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-04-01 09:36

"jm" <jsmogens@hotmail.com> wrote in message
> [...]

> TDM kan simpelthen ikke få hans Webspeed til at fungere med W2k, andet end

Sjovt at ISP'erne til dels presser folk til at skifte OS, betaler de så også
licensen? Eller regner de med at hele verden er fyldt med rådne warez.

--
Bjarke Andersen

Fra : Christen Stephansen

Dato : 25-04-01 10:23

> Sjovt at ISP'erne til dels presser folk til at skifte OS, betaler de så
også
> licensen? Eller regner de med at hele verden er fyldt med rådne warez.

Og folk skriger på dk.binaer.warez ...

/Christen Stephansen

Fra : jm

Dato : 25-04-01 10:25

I hvertilfælde ikke TDM NG. TDM har fjernet adgangen til alt.dk.warez, så nu
kigger jeg efter en NG server med denne gruppe.

--

Venlig hilsen
Best Regards

jm

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-04-01 10:40

> I hvertilfælde ikke TDM NG. TDM har fjernet adgangen til alt.dk.warez, så
nu
> kigger jeg efter en NG server med denne gruppe.

Nopes, den er tilbage igen.

Dog forstår jeg ikke at hvis det er grundet pladsmangel de fjerne grupperne
sådan spordaisk, hvorfor gemmr grupperne så, så mange indlæg. Indlæg tilbage
til '99 er vel ligegyldig idag.

--
Bjarke Andersen

Fra : pH

Dato : 27-04-01 08:26

"jm" <jsmogens@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har bestilt anf. for længe siden. Jeg venter og venter.
>
> Ved nogen hvordan Mobilix ADSL virker med W2k?. De anfører i deres
> materiale, at de understøtter W2k.

Det virker udmærket...

Per