Forskellige drivere i mine CPU´er.
Fra : KH

Dato : 28-02-04 16:57

Jeg en P4 med Hyperthr. på mit bundkort.
Når jeg går ind i enhedshåndteringen, kan jeg se CPU´ens drivere, og de er
forskellige.
Den viser sig jo som to enheder, når HT er aktiveret.
Hvorfor er driverne forskellige, og har det nogen betydning i sidste ende?
Og hvordan opdaterer jeg den enes driver, når jeg ikke kan finde den på
Intels driver-download?

Mvh. og på forhånd tak.

KH .

Fra : Brian Lund

Dato : 28-02-04 19:35

> [...]
> Og hvordan opdaterer jeg den enes driver, når jeg ikke kan finde den på

Driver til en CPU? - Jeg tror der er noget du har misforstået...

Brian

Fra : Sune Storgaard

Dato : 28-02-04 20:02

Brian Lund mumbled his insignificant opinion in:
4040df39$0$95053$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> Driver til en CPU? - Jeg tror der er noget du har misforstået...

Ikke desto mindre står cpu'er listet i enhedshåndtering (xp mm.) og har en
"driver" (%systemroot%\system32\drivers\processr.sys) tilknyttet, det er nok
den/dem som den er galt med. Et vildt gæt er at den ene cpu får en "master"
funktion og dermed en anden "driver" tilknyttet.

Kunne jo prøve at fjerne dem begge fra enhedshåndteringen og lade dem
installere igen.