Eksisterende abb. og køb af tlf
Fra : Riverwind

Dato : 27-02-04 23:57

Hejsa

Jeg overvejer at købe en Sony Ericsson T610 hos TDC, men kan jeg få den til
den billige pris (999,- tror jeg det er) blot ved at indgå aftale om at
binde mit nuværende abonnement i 6 måneder?

/Riverwind

Fra : Peter & Louise

Dato : 28-02-04 00:51

ved ikke om de vil sælge den til 999,- men de må ikke genbinde dit
abonnement i 6 måneder hvis du er privat kunde - det er forbudt!!
mvh Peter