Daniel ny PC
Fra : Michael Andersen

Dato : 27-02-04 23:05

Hej Gitte
Jeg har sat en PC sammen til Daniel via de forskellige
links, så kan han prøve at kigge på det.
Kan du maile det videre til ham :

Delene er mærkevarer og god kvalitet til lavpris :

Venlig hilsen

Jørgen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 27-02-04 23:29

"Michael Andersen" <virker@ikke.eh> skrev i en meddelelse
> Hej Gitte
> Jeg har sat en PC sammen til Daniel via de forskellige
> links, så kan han prøve at kigge på det.
> Kan du maile det videre til ham :

Så må vi da håbe at Daniel bliver glad for sin nye PC
Selvom det bliver lidt trist uden grafikkort, ihverfald hvis
han skal spille på den....

-Og har du ikke været lidt fedtet mht. Ram?

--
Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-04 01:02

[snip]
Vil dem, som ikke kan finde ud af at bruge/indstille Outlook/OE korrekt,
venligst overveje at finde en anden newsreader?

Der er nok af dem:

Thunderbird:   http://mozilla.org/projects/thunderbird/
Agent:      http://www.forteinc.com/agent/index.php
Pan:      http://pan.rebelbase.com/

...og så gad jeg ikke at finde flere, her er en længere liste:

http://www.newsreaders.com/win/clients.html

FollowUp-To sat til: dk.edb.internet.software.mail+news