CPU support på Asus A7V-E med Beta-Bios 10~
Fra : Allan / Kolding

Dato : 27-02-04 22:28

Hej i gruppen.

Har et Asus A7V-E bundkort liggende som mangler en cpu.

http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=A7V-E&langs=01

Asus skriver at den max kan klare en Athlon1400 eller
en Duron 1300.
Der er siden kommet en Beta bios 1005.

Er der nogen som ved om man kan mont. en større cpu
i dette bundkort?

--
MVH. Allan / Kolding

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-02-04 23:51

"Allan / Kolding" <bruhn.allan@_V_Æ_K_stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en Duron 1300.
> Der er siden kommet en Beta bios 1005.
>
> Er der nogen som ved om man kan mont. en større cpu

Det tror jeg ikke. Jeg har selv lavet en pc med samme bundkort fornylig, og
der nåede jeg frem til, at med seneste biosopdatering var der en grænse, som
du selv nævner.
Deres beta bios er efterhånden ret gammel, hvorfor man kan undre sig over,
at den aldrig er nået længere.
Jeg har ingen informationer kunnet finde om, hvad den ændrer i forhold til
tidligere.

Kurt

Fra : Allan / Kolding

Dato : 28-02-04 08:27

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> [...]
> at den aldrig er nået længere.
> Jeg har ingen informationer kunnet finde om, hvad den ændrer i forhold til

Tak for det.

Så er der jo kun at finde en 1400 mhz Athlon,
eller der under.

Allan / Kolding

KLIP

Fra : Christian Mygind

Dato : 28-02-04 17:34

Allan / Kolding wrote:

> Tak for det.
>
> Så er der jo kun at finde en 1400 mhz Athlon,
> eller der under.

Jeg har en til salg - men din mail bouncer!

/Chr

Fra : Allan / Kolding

Dato : 28-02-04 17:59

"Christian Mygind" <mygind@fjernc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en til salg - men din mail bouncer!
>
> /Chr

OK. Men jeg går jo også med livrem og seler,
hvad spam angår.

Hvad er din pris ?
( behøver ikke at være guld belagt ) Just kidding

Har sendt til dig Cc. Kan ikke rigtigt se om jeg skal fjerne fjern el.
fjerne " c " i din mail. ( Har fjernet cét nu )
Mon det virker ???

MVH. Allan / Kolding

Byt om på bruhn og allan og fjern _V_Æ_K_ i min mail

Fra : Allan / Kolding

Dato : 28-02-04 10:52

> [...]

> at den aldrig er nået længere.
> Jeg har ingen informationer kunnet finde om, hvad den ændrer i forhold til

Kurt ! Vil det sige du ikke har lagt denne Beta Bios på dit bundkort ?

Og hvis ikke du har, er der så noget farligt ved at prøve den ?

Allan / Kolding

KLIP

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 29-02-04 16:16

"Allan / Kolding" <bruhn.allan@_V_Æ_K_stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Kurt ! Vil det sige du ikke har lagt denne Beta Bios på dit bundkort ?
>
> Og hvis ikke du har, er der så noget farligt ved at prøve den ?

Jeg lagde den ind uden problemer, og der er stadig liv i computeren.

Kurt

Fra : Allan / Kolding

Dato : 29-02-04 18:38

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> skrev i en meddelelse

> Jeg lagde den ind uden problemer, og der er stadig liv i computeren.
>
> Kurt

OK. Så virker det nok også her.

Takker for hjælpen.

Allan / Kolding