Drengene fra Angora
Fra : ChristianTC

Dato : 27-02-04 21:51

Hej NG

Jeg kan næsten ikke tro det, men er jeg den første der spørger om hvem der
har lavet musikken til drengene fra Angora "Jeg ved at Landmandssønnerne
og far" melodien er en Shubidua sang men jeg kender ikke navnet på den.
Intro melodien kan jeg ikke finde navnet på. Kan i hjælpe mig?

MVH
Christian

Fra : I8NY

Dato : 27-02-04 22:56

"ChristianTC" <christoffertheviking@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og far" melodien er en Shubidua sang men jeg kender ikke navnet på den.
> Intro melodien kan jeg ikke finde navnet på. Kan i hjælpe mig?

Den hedder kort og godt Danmark,ifølge min gamle Shu-bi-dua-plade.

Mvh I8NY

Fra : Thomas

Dato : 28-02-04 01:42

> [...]
> og far" melodien er en Shubidua sang men jeg kender ikke navnet på den.
> Intro melodien kan jeg ikke finde navnet på. Kan i hjælpe mig?

Ifølge rulleteksterne til programmerne er det Thomas Troelsen (Fra
superheroes)
der har lavet musikken til programmet...
Det er nok lavet specielt til programmet... Så det er nok ikke noget du kan
gå ud
og købe.... (Gætter jeg på...)

Mvh. Thomas

Fra : Thomas

Dato : 28-02-04 23:30

Lige en tilføjelse til min første besvarelse

> [...]

specielt til
> programmet... Så det er nok ikke noget du kan gå ud og købe.... (Gætter

Jep. Så lige programmet i dag. Og der stod "Vignet Musik : Thomas Troelsen"
Så det må
være intro musikken til programmet.
Ellers bliver der brugt musik af Kraftwerk, Shu-Bi-Dua og et band jeg ikke
lige kan huske
navnet på, i programmet.. (De hed noget med "quartet" til sidst

Mvh. Thomas

Fra : Peter Holm

Dato : 28-02-04 10:29

ChristianTC wrote:
> [...]
> hvem der har lavet musikken til drengene fra Angora "Jeg ved at
> Landmandssønnerne og far" melodien er en Shubidua sang men jeg kender

Shubidua-sangen hedder 'Danmark' og i Angrora slutter den liiige der, hvor
teksten skal til at begynde....Se solen stiger op over bilkirkegården......

Peter

Fra : emil

Dato : 07-03-04 00:38

Og så er der lige Kraftwerk med "tour de France" inden cykelholdet....

Med venlig hilsen Emil