MS Windows
briani 27239
Hjerterfri til netværk
Fra : // Overby

Dato : 27-02-04 21:20

Hvem kan hjælpe mig med Hjerterfri / mshearts, hvor man kan spille over LAN.

Den der følger med Win XP understøtter det ikke længere.

/Daniel

Fra : Laziter [9440]

Dato : 27-02-04 21:35

"// Overby" <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvem kan hjælpe mig med Hjerterfri / mshearts, hvor man kan spille over
LAN.

> Den der følger med Win XP understøtter det ikke længere.

Og tænk meget gerne på mig når/hvis der findes hjælp, jeg mangler nemlig
også spillet..

Mvh
Benjamin
laziter@NOSPAMgyxi.dk (fjern NOSPAM)

Fra : Pico

Dato : 28-02-04 00:09

Laziter [9440] wrote:
> "// Overby" <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> skrev i en meddelelse

Jeg har lige prøvet for første gang og det virker da fint.

> Og tænk meget gerne på mig når/hvis der findes hjælp, jeg mangler
> nemlig også spillet..

Mangler du spillet ? Har du så ikke bare undladt at installere det ?
Det gøres i Kontrolpanel/TilføjFjern programmer/TilføjFjern Windows komponenter
marker Tilbehør og vælg detaljer. Hak Spil af, Windows CD'en i og tryk OK.
Pico

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-02-04 00:29

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
komponenter
> marker Tilbehør og vælg detaljer. Hak Spil af, Windows CD'en i og tryk OK.

Jeg har såmænd spillet, både internet versionen og den alm.
Men jeg kan ikke spille nogen af dem over netværk, vi har 2 XP Pro maskiner
i huset som ellers kommunikerer fint over netværk, men hjerterfri vil bare
ikke.. I hvert fald ikke her..

Mvh
Benjamin

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-02-04 03:59

Versionen der kommer med WIN XP virker ikke over LAN.

Fra : Pico

Dato : 28-02-04 21:50

"Jens Peter Karlsen" <jpkarlsen@mvps.org> skrev i en meddelelse news:4u0040d2adh6e8dkl2vcof40169etkro4j@4ax.com...
> Versionen der kommer med WIN XP virker ikke over LAN.

Nå for pokker, jeg havde overset han skrev LAN, jeg prøvede over internettet,
sorry.
Pico

Fra : Michael

Dato : 28-02-04 12:57

> [...]
LAN.

> Den der følger med Win XP understøtter det ikke længere.

Søgte på google 'mshearts lan xp' - og fandt
http://www.jsiinc.com/dl/mshearts.zip

Virker fint! Er dog på engelsk.

God fornøjelse
fra Michael