SonyEr T610
Fra : Soren Kuula

Dato : 27-02-04 19:20

Hejsa,

Jeg er blevet lidt lun på ovenstående, men jeg ved ikke om nogen har
noget godt eller skidt at sige om den ?

Er kameraet OK (i forh, til sin opløsning) ?

Er der noget irriterende over at betjene den ?

Inkompetencens Tempel (Merlin) har den til 999 + 6 mdr Orange Solo a
117, som jeg ikke har tænkt mig at bruge til noget = 1700 kr. Findes det
bedre ?

MVH
Søren
-
Fjern de 4 bogstaver i min mailadresse som er indsat for at hindre s...
Remove the 4 letter word meaning "junk mail" in my mail address.

Fra : Masterpuf

Dato : 27-02-04 19:27

Har set at bilka har den til 1239,- + 6*40
Jeg mener at det er Orange Match

Masterpuf

Fra : Soren Kuula

Dato : 27-02-04 19:34

Masterpuf wrote:
> Har set at bilka har den til 1239,- + 6*40
> Jeg mener at det er Orange Match

mmmmumle regne regne ... 1480 !

OK
Tak ! Så mangler jeg bare pm den er det (eller noget som helst :) værd ...

Soren

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-02-04 00:48

Soren Kuula skrev :

> mmmmumle regne regne ... 1480 !
>
> OK
> Tak ! Så mangler jeg bare pm den er det (eller noget som helst :) værd ...

Jeg er meget glad for min. Jeg er absolut ikke mobilfreak, men med lidt
hjælp fra gruppen her har jeg fået alle tiders telefon og legetøj.
Kameraet er ikke meget værd, men jeg overfører billedet via min bluetooth
dongle og bruger Clarify i PaintShop Pro og ligger billedet tilbage i
telefonen, så bliver det faktisk ret pænt - så længe det er i telefonens
display.
SMS er ikke lyn hurtig, men passende til mig, og ordbogen slog sig selv fra
Dejligt. Jeg bruger kalender og notesblok, og laver egne temaer med
Theme Creator Pro 3G og det er sjovt at have et nyt lille billede i
displayet med jævne mellemrum.
Ellers er der jo sp@wn's samling
http://spawn.dk/Themes/Themes.htm

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-02-04 22:43

On Fri, 27 Feb 2004 19:19:41 +0100, Soren Kuula wrote:

> Hejsa,

Hej!

> Jeg er blevet lidt lun på ovenstående, men jeg ved ikke om nogen har
> noget godt eller skidt at sige om den ?

Jeg kan da prøve

> Er kameraet OK (i forh, til sin opløsning) ?

Nej - det er det mest ringe jeg nogensinde har oplevet. Desværre :-/

> Er der noget irriterende over at betjene den ?

Hmm den er en smule langsom, så når man bliver ferm til, at betjene den,
så er man hurtigere end den Men den husker hvad du har trykket.

> Inkompetencens Tempel (Merlin) har den til 999 + 6 mdr Orange Solo a
> 117, som jeg ikke har tænkt mig at bruge til noget = 1700 kr. Findes det
> bedre ?

Det er jeg ikke inde i.

Men køb en Bluetooth-dongle og du har alletiders legetøj

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Peter & Louise

Dato : 28-02-04 00:56

Udmærket telefon men: langsom sms, lysfølsom skærm og dårligt kamera (ca
100000 pixels), afløseren t630 er lige på trapperne, der er ihvertfald
hjulpet på de 2 første ting, og så skulle der være "rigtig" Sony teknologi i
kameraet, måske værd at vente på, til gengæld er ca 1500,- da en super pris
på 610!!

mvh Peter

Fra : Hornbech[9000]

Dato : 28-02-04 23:04

Ang kameraet så er min erfaring og vide et der godt nok er en forskel i
kvaliteten på de forskellige mobiler. men selv de bedste er ikke gode nok
til at man kan bruge dem til noget seriøs mobilers kamara ligger jo mellem
0,1 og 0,4 mega pixel.
Så uanset om man køber en mobil med et godt kamera så kan man ikke anvende
det som erstatning for et digital kamera.
Og jeg kan også nævne at der er ikke ret mange Nokia mobiler der kan klare
ringetoner på 32 samtidige stemmer.
Min kæreste her en Nokia 7250 og jeg har en T610, nokiaen teger nok lidt
bedre billeder men absolut ikke gode billeder.
Men ringetonerne lyder fanme dårligt på nokiaen. hvor SE har suveræne toner.

Mvh
René

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-04 22:20

Træt af at høre på Nokia- folk række ned på SE fremragende T610, valgte jeg
i protest at købe en sådan. Indtil videre venter jeg på at TDC "letter
røven" og registerer det nye simkort (36 timer siden jeg købte den), men det
er selvfølgelig ikke telefonen skyld. Til sagen... faldt over denne artikel

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/news.php?visSide=861

Til jer alle med 4096 farver og 128x128, ingen bluetooth, intet kamera...
Hvad sagde jeg !

Venligst
Kasper Meldgaard