Desert Combat
Fra : Mads E. Husted

Dato : 27-02-04 13:28

Hej Ng.

Hej har det det originale BF 1942, og hentet Desert Combat, men grafikken
virker ikke, det hele bliver gennemsigtigt jorden forsvinder og alt andet
forsvinder også, jeg kan heller ikke gå på nettet, spillet lukker bare ned
og ud i win.

Hvad kan problemet være?

MVH
--
Mads

Fra : Brian Lund

Dato : 27-02-04 14:14

> [...]
> forsvinder også, jeg kan heller ikke gå på nettet, spillet lukker bare ned

Det ville nok hjælpe hvis du skrev lidt mere...

Har du installeret den nyeste patch til BF? (1,6)

Hvilket grafikkort har du, og hvilke drivere kører du med? - Jeg ved at
mange med GF4 TI-4200 har problemer hvis de kører med nvidia drivere nyere
end version 50...

Brian

Fra : Mads E. Husted

Dato : 27-02-04 14:46

Jeg har GF TI-4400, men tror ikke jeg har den der patch 1,6 den prøver jeg
lige at hente.

MVH
--
Mads

Fra : Brian Lund

Dato : 27-02-04 15:50

> Jeg har GF TI-4400, men tror ikke jeg har den der patch 1,6 den prøver jeg
> lige at hente.

Den nyeste version af DC (0,7) _kræver_ patch 1,6 ;)

Hvilken version af grafikdriver kører du med?
To af mine venner havde begge succes med at skifte til driver version 42.82
(Fra version 5x,x)

http://download.nvidia.com/Windows/Quadro_Certified/42.82/42.82_win2kxp.exe

Brian

Fra : Aardvark

Dato : 27-02-04 16:47

"Brian Lund" <geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk> wrote in

> [...]
>
> Hvilken version af grafikdriver kører du med?
> To af mine venner havde begge succes med at skifte til driver version

Jeg kører også med 42.x serien af drivere.
Uden at tænke mig om, opgraderede jeg GFOrce drivere den anden dag..og
vupti...texture forsvandt, og dele af jorden blev transperent....f.
irreterende det ikke er korrigeret :-/

/Aardvark

Fra : Mads E. Husted

Dato : 27-02-04 17:55

siger du /Aardvark at jeg ikke skal opdatere mig grafikkort...

MVH
--
Mads

Fra : Brian Lund

Dato : 27-02-04 18:10

> siger du /Aardvark at jeg ikke skal opdatere mig grafikkort...

Mjah, det er _driverne_ du ikke skal opdatere!

Prøv at bruge den driver jeg linkede til, jeg kan endnu engang gentage; der
er mange der har haft problemer med GF4 TI-4x00 serien og Nvidia detonator
5x,x!

Brian

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-02-04 10:40

Brian Lund (geronimo@-ABCDE-mobilixnet.dk) skrev følgende:

> Mjah, det er _driverne_ du ikke skal opdatere!
>
> Prøv at bruge den driver jeg linkede til, jeg kan endnu engang
> gentage; der er mange der har haft problemer med GF4 TI-4x00 serien
> og Nvidia detonator 5x,x!

Det var kun en enkelt 5x,x driver der bøvlede. 53.03 virker fint.

- Martin

Fra : Brian Lund

Dato : 28-02-04 11:21

> Det var kun en enkelt 5x,x driver der bøvlede. 53.03 virker fint.

Er du sikker?

Hvornår kom 53,03?

Jeg var til LAN for 2 uger siden, hvor en kørte med den daværende, nyeste
driver og den koksede i grafikken, og et par måneder tidligere var der en
anden der også havde problemer...

Brian

Fra : Martin Petersen

Dato : 28-02-04 14:31

> Er du sikker?

Det er ihvertfald min erfaring. Jeg har selv haft problemet, og løste det
med 53.03. Ved ikke om der er kommet ny driver efter.

> Hvornår kom 53,03?

Tjahh

> Jeg var til LAN for 2 uger siden, hvor en kørte med den daværende,
> nyeste driver og den koksede i grafikken, og et par måneder tidligere
> var der en anden der også havde problemer...

Det er muligt at der er andet der spiller ind. Mit er et 4200.

- Martin

Fra : biggar

Dato : 07-03-04 17:30

> Det er ihvertfald min erfaring. Jeg har selv haft problemet, og løste det
> med 53.03. Ved ikke om der er kommet ny driver efter.

> Tjahh

Jeg har lige haft samme problem me desert combat.... det er et problem mange
har haft åbentbart.... jeg selv havde 53.03 installeret og fik alligevel
problemet.... løste det ved at afinstallere driverne, genstarte, lade
windows installere sine egne drivere, genstarte, installere 53.03 igen,
genstarte..... vupti.... så virkede lårtet.... Er det så nvidia eller
windows man skal bande af? hehe.... =)