Musik til bryllup
Fra : Heidi

Dato : 27-02-04 07:16

Hej,

Vi skal selv have sammensat en playliste til vores bryllup i maj
(pengene er begrænsede, og dj/jukebox er ikke på tale). Festen skal
holdes i et beboerhus i boligforeningen, det bliver om eftermiddagen
(frokost, kaffe og let aftensmad), men vi har skrevet i invitationen at
vi regner med der skal være dans.
Musikken under middagen er ikke noget problem - jeg har en masse
afdæmpet musik der ikke "fylder" for meget, men til dansen er det et
større problem.

Selskabet bliver ret blandet - der kommer 6 børn i alderen 4-12, der er
inviteret ca. 55 voksne, hvoraf godt halvdelen hører til den yngre
generation (25-40 år), og resten er i vores forældres alder, eller
ældre.

Der skulle jo gerne være lidt for enhver smag, og jeg har også fundet
nogle numre der duer - men der skulle gerne være musik til måske 2-4
timer, og det har jeg slet ikke nok til.

Har i nogle gode forslag til numre/grupper/specifikke numre, som vil
kunne bruges i denne anledning? Altså noget som de fleste aldersgrupper
vil kunne genkende, og som "swinger".
Det jeg selv har fundet indtil nu er bla. med Elton John, Abba, Bee
Gees, Brd. Olsen, Bryan Adams, Carpenters, Elvis Presley, Smokie,
Shubidua, Stars on 45 Beatles medley, TV2 osv.

På forhånd tak for ALLE forslag!!

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : EnjoyNews

Dato : 27-02-04 13:05

Du kan evt prøve at kigge på vores repertoire liste... www.triopop.dk
Måske kan du finde lidt inspiration her
Kh Heidi

Fra : Heidi

Dato : 27-02-04 22:28

EnjoyNews wrote:
> Du kan evt prøve at kigge på vores repertoire liste... www.triopop.dk
> Måske kan du finde lidt inspiration her
> Kh Heidi

Det er faktisk en rigtig god inspiration! Tusind tak

Fra : Søren Blom

Dato : 27-02-04 13:05

> [...]
> Gees, Brd. Olsen, Bryan Adams, Carpenters, Elvis Presley, Smokie,
> Shubidua, Stars on 45 Beatles medley, TV2 osv.

Hvad med Cheer, TOTO, Dire Straits, Eros Ramazzotti, Joe Cocker, Ray Dee
Ohh, Sting, Tøse Drengene, Tina Turner, uan jeg kan blive ved.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-02-04 13:06

> [...]
> Mvh. Heidi
> Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!
> "Time is fun when you're having flies" - Kermit

Hej Heidi

Det forekommer mig lidt forstyrrende, når det nu er til dans, at du lægger
vægt på grupper. Glem det, og vælg musik ud fra, at det skal være godt at
danse til. Deep Purple tjener sikkert flere penge end Kandis, men skal jeg
danse, så vælger jeg helt klart Kandis. Du kan ikke lave en fest, hvor du
blander Kandis og Vikingerne, sammen med Iron Maiden, så går halvdelen af
selskabet inden klokken 21. De unge vil slet ikke tage skade af at lære, at
man holder altså om damen man danser med. ..

Pudsigt nok, er alle de gamle melodier fra F.eks Soldater kammerater
filmene, utroligt populære blandt de unge.
Så prøv " Når jeg sidder og malker Marie " så vil du opdage, at de unge
ligefrem har skabt en speciel dans til den. Så alle de lystige gamle film
melodier, de vil gøre stor lykke i alle aldre.

M.V.H.....Benny..

Fra : PSG

Dato : 27-02-04 19:33

"Benny Mortensen" <d.lozano_am@gjr.paknet.com.pk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ligefrem har skabt en speciel dans til den. Så alle de lystige gamle film
> melodier, de vil gøre stor lykke i alle aldre.

Arrghh - just another Aage-wanna-bee.............

--
PSG

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-02-04 19:54

"PSG" <psgmyre@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Benny Mortensen" <d.lozano_am@gjr.paknet.com.pk> skrev i en meddelelse

> Arrghh - just another Aage-wanna-bee.............
>
> --
> PSG

Hej PSG

Du glemte at komme med dit forslag

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-02-04 20:12

> [...]
> "Benny Mortensen" <d.lozano_am@gjr.paknet.com.pk> skrev i en meddelelse

> Arrghh - just another Aage-wanna-bee.............

Hej igen PSG

Jeg glemte da helt at spørge, om der var noget andet musik du hellere ville
snakke om, eller savner du bare Åge....
Hvad er der forresten blevet af ham ??

M.V.H.....Benny..

Fra : Heidi

Dato : 27-02-04 22:31

Benny Mortensen wrote:

> Hej igen PSG
>
> Hvad er der forresten blevet af ham ??

Jeg havde aldrig troet jeg skulle sige det, men jeg har faktisk tænkt på
det samme...

Fra : Benny Mortensen

Dato : 27-02-04 23:45

> [...]
> Mvh. Heidi
> Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!
> "Time is fun when you're having flies" - Kermit

Hej igen Heidi

Ja det er længe siden jeg har set et indlæg fra ham.
Nå men han kommer vel tilbage når han føler for det.
nå det er small talk, så jeg håber i får et godt bryllup, selvom det er lidt
synd, for den stakkels ungkarl som nu mister sit jagttegn. Nå han har vel
selv rodet sig ind i det....Såhhhh...

M.V.H.....Benny..

Fra : Heidi

Dato : 27-02-04 22:30

Benny Mortensen wrote:

> Hej Heidi
>
> Det forekommer mig lidt forstyrrende, når det nu er til dans, at du
> lægger vægt på grupper.

Det gør jeg heller ikke - jeg nævnte bare de grupper, som jeg allerede
har valgt nogle sange med.

> [...]
> ikke lave en fest, hvor du blander Kandis og Vikingerne, sammen med
> Iron Maiden, så går halvdelen af selskabet inden klokken 21.

Nu holder vi festen om eftermiddagen, så jeg håber faktisk ikke der er
ret mange gæster tilbage kl. 21!!!

De unge
> vil slet ikke tage skade af at lære, at man holder altså om damen man
> danser med. ..

Det tror jeg nu også godt de ved...

> [...]
> unge ligefrem har skabt en speciel dans til den. Så alle de lystige
> gamle film melodier, de vil gøre stor lykke i alle aldre.

Personligt kender jeg ikke Malker Marie - og tvivler på ret mange andre
i selskabet gør...

Fra : MP Jakobsen

Dato : 29-02-04 17:26

On Fri, 27 Feb 2004 07:16:21 +0100, Heidi wrote:

> [...]
> Gees, Brd. Olsen, Bryan Adams, Carpenters, Elvis Presley, Smokie,
> Shubidua, Stars on 45 Beatles medley, TV2 osv.

Jeg stod for musikken til min brors bryllup - jeg har stadig 'playlisen'.
Hvis du er interesseret, kan jeg e-maile dig listen.

MP

PS: Husk at slette klammerne og indholdet af dem fra min mail-adresse hvis
du mailer mig.

Fra : Heidi

Dato : 01-03-04 16:41

MP Jakobsen" <"mpej[slet_dette] wrote:

> Jeg stod for musikken til min brors bryllup - jeg har stadig
> 'playlisen'. Hvis du er interesseret, kan jeg e-maile dig listen.

Jeg har emailet dig privat