Jagttegn
Fra : Anders

Dato : 25-04-01 05:41

Hej NG!

Er der nogen der ved hvor man henvender sig hvis man gerne vil tage et
jagttegn?

Mvh
Anders

Fra : Peder Porse

Dato : 25-04-01 08:28

Det enkleste er at henvende dig til én af Danmarks Jægerforbunds
lokalforeninger. Der ved man hvor der holdes et af de kurser, der skal til
for at gå op til den tvungne jagtprøve.

Den prøve skal nemlig bestås for at få lov til at indløse (betale)
jagttegn.

Kig på www.jaegerne.dk

Venlig hilsen

pp

--
Peder Porse Boesvej 2, Svejstrup Enge, 8660 Skanderborg
Tel. +45-86577305 mobil 21407355 ;http://home18.inet.tele.dk/porse/

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 27-04-01 10:34

Anders <anders@dch-holstebro.dk> skrev i en
> Hej NG!
>
> Er der nogen der ved hvor man henvender sig hvis man gerne vil tage et
> jagttegn?
>
> Mvh
> Anders

Kig også i materialet fra den lokale aftenskole, FOF (folkeligt oplysnings
forbund) eller AOF. Det er som regel dem der afholder kurserne.

--
// Søren Hjelholt

-=[ Join Us ]=-
-=[ Member of : ]=-
-=[ "Make The 'Hvidløg!!'-Thread as long as possible" Group ]=-
-=[ - - - - - - - - ]=-
-=[ - - - - - - - - ]=-

Fra : "Gitte Pihl Jensen"

Dato : 28-04-01 19:10

Hej Anders

Jeg har netop erhvervet jagttegn ved at være på et intensivt kursus gennem Guns and Gents.
Du bruger 3 dage på kursus og du skal nok være særdeles uheldig hvis du ikke består prøven efter dette.

mvh
Poul-E.

Fra : Kenneth Roswall

Dato : 30-04-01 11:01

Hej Anders.

Det kommer an på hvor du bor i landet, men prøv at ringe til jægerforbundet
på telefon: 3673 0500 eller se på http://www.jaegerne.dk

Venligst Kenneth...