MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tabt Printer
Fra : Nico de Jong

Dato : 27-02-04 08:33

Hej

Jeg bruger Windows 2000 Professional og et Octek motherboard.

Efter en fejl ifm SPOOLSV.EXE, hvor jeg måtte fjerne nogle nøgler i
registreringsdatabasen, har jeg tabt min printer.

Enhedshåndteringen siger at LPT1: er tilstede. Jeg kan skrive ud via DOS
prompten og mit bogholderprogram, som også er et DOS program.
Jeg kan ikke tilføje en printer. I vinduet hvor jeg skal vælge mellem
netværksprinter og lokal printer, kommer der ikke nogen printeradresser
frem, og menupunktet er nedtonet.

Jeg har gen-installeret driveren, men uden held.

Nogen der har et forslag ?

Nico