MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Driver tror der er en anden driver
Fra : Ole Thomsen

Dato : 26-02-04 21:44

Hej
Har fjernet alt hvad jeg tror der er at fjerne af gammel tegnepensdrivere.
Men installationen af den nye driver (Wacom) stopper fordi den kan mærke
noget gammel tegnepensdriver
et eller andet sted.
Hvor i hulen kan det være henne?

Ole

Fra : The Grif

Dato : 26-02-04 21:53

Prøv at starte op i fejlsikret tilstand.
Der kan ligge nogle drivere i enheds håndteringen
som du ikke kan se under normal opstart.

M.v.h Lasse

Fra : Ole Thomsen

Dato : 26-02-04 22:12

Hvordan er det nu man starter i fejlsikret tilstand?

Fra : The Grif

Dato : 26-02-04 22:15

Tryk F8 under opstart så kan du selv vælge

M.V.H Lasse

Fra : Ole Thomsen

Dato : 26-02-04 22:31

Okay, jeg prøver

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 26-02-04 21:59

"Ole Thomsen" skrev
> [...]
> Men installationen af den nye driver (Wacom) stopper fordi den kan mærke

Måske det er i registry.
Hvis du kører et program som viser hvilke registy nøgler,
som windows bruger mens du installerer,
og standser opdateringen af registryvisningen
umiddelbart efter at installationen af Wacom stopper,
har du en chance for at gætte dig til hvilke registry nøgler
som spærrer for installationen af Wacom.

Hent regmon herfra:
http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/regmon.shtml

Alternativt kunne det være en fil, (det tror jeg nu ikke)
men i så fald brug tilsvarende værktøj for fil-åbninger:
http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/filemon.shtml

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Ole Thomsen

Dato : 26-02-04 22:35

Kørte regmon mens installationen gik i stå.
Kan nu se en masse openkey, closekey, men hvad skal jeg kigge efter?
Og skal jeg dernæst fjerne noget?