Freeware "miniproxy/natserver" til interne~
Fra : G.O

Dato : 26-02-04 21:26

Er der nogen der kender et lille nemt freeware "proxy/natserver" program jeg
kan bruge til at dele min internet forbindele med.

Jeg er pt. ikke interesseret i en router da det ikke skal fungere
permanent - så det jeg søger er altså en lille simpel proxyserver løsning
som helst ikke må koste noget (ved godt at det er meget forlangt ).

Mvh

G.O

Fra : Jens

Dato : 26-02-04 22:02

"G.O" <go31x@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender et lille nemt freeware "proxy/natserver" program
jeg
> kan bruge til at dele min internet forbindele med.

Prøv http://m0n0.ch/ det indeholder også trafficshaper,.

Jens

PS: Har ikke selv prøvet det...

Computers are like air conditioners.
They stop working when you open Windows.

Fra : G.O

Dato : 26-02-04 22:22

> Prøv http://m0n0.ch/ det indeholder også trafficshaper,.
>
> Jens
>
> PS: Har ikke selv prøvet det...

Øøhh - Det ser ikke ud til være noget jeg kan bruge ... ligner mest noget
FreeBSD eksperimental firewall - men tak for forslaget.

Mvh

G.O

Fra : Jens

Dato : 26-02-04 23:54

> Øøhh - Det ser ikke ud til være noget jeg kan bruge
Hvorfor ikke ? Efterlyste du ikke et program der kan dele en
Internetforbindelse ?
Du har en da mulighed for at trafficshape.....

Jeg foreslog det fordi andre har nævnt det ifbm. deling af en
Internetforbindelse.

> ... ligner mest noget
> FreeBSD eksperimental firewall - men tak for forslaget.

En proxy/natserver er vel også en firewall eller ?

Jens

Fra : G.O

Dato : 27-02-04 07:28

> En proxy/natserver er vel også en firewall eller ?

Jamen det ku være jeg sgu give det en chance - jeg vil naturligvis
meddelejer mit resultat.

Mvh

G.O

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-02-04 23:27

On Thu, 26 Feb 2004 21:26:05 +0100, "G.O" <go31x@yahoo.com>
wrote:

> Er der nogen der kender et lille nemt freeware "proxy/natserver"
> program jeg kan bruge til at dele min internet forbindele med.

Du fik ikke den idé, at det kunne være afgørende for svaret, om
folk ved, hvilke operativsystem(er), der er involveret?

(Det er fx indbygget i nogle Windows-versioner og findes gratis
til alle/de fleste Unix'er).

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : G.O

Dato : 27-02-04 07:30

> [...]
> folk ved, hvilke operativsystem(er), der er involveret?
>
> (Det er fx indbygget i nogle Windows-versioner og findes gratis

Hmmm - jo naturligvis - jeg var nok lidt træt da jeg sendte indlæget - kører
med windows 2000 pro

-- jeg har prøvet at lave en delt forbindelse med opkaldsprofilen men kunne
ikke få det til at virke - ved ikke om det har noget at gøre med at det er
en WinPoet profil til medarb. b.b.

Mvh

G.O