Børne sex igen
Fra : Chokmah

Dato : 25-04-01 00:29

så fandt jeg det sgu endeligt ved et tilfælled - rædslerne nat det man hør
r om som forskrækkede mødre er vågnet op til og har fundet i deres post
kasse BØRENE PORNO - jeg har kørt man erotiske sider igennem årene har
aldrig set det før nu - det er så i form at tegninger , de er vist meget
sobre tror jeg ?
men skal man melde en side som denne ?
http://art2001.dampgirl.com/enter.html
eller skal man sige at det er det mildest af alle onder / hvis det er det ?
hvor en pædarats kan få taget nød trygget ?
well ?
MvH
Bo

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 25-04-01 01:03

"Chokmah" skrev

Hej Bo

> men skal man melde en side som denne ?

Tjah, billederne ligner fotografier som er kørt gennem et grafik-
program hvor der er lavet en kantsøgning på.

Hvem ville du melde siden til?

Politiet i DK kan ikke gøre meget andet end at sende informationen
videre i systemet (det internationale). Om der sker noget på den
baggrund, aner jeg ikke.

> http://art2001.dampgirl.com/enter.html

Web1000 som står bag dampgirl.com, tillader ikke den slags sider
på deres servere, hvis man skal tro deres AUP (Acceptable Use
Policy)

Under dampgirl.com (Web1000) TOS (Terms of Service):

Er der nogle krav om at sidernes indhold ikke på nogen måde må
skade de virksomheder som reklamerer på det gratis webhotel.

Med det ovennævnte in mente, kunne du sikkert godt få lukket
siden, hvis du finder en kontakt adresse på en af de ovennævnte
sider.

Måske reagerer Web1000 på dmca@web1000.com

> hvor en pædarats kan få taget nød trygget ?

Jeg gætter på, at det blot er en indgangsportal og når man bliver
medlem bliver man henvist til et andet site. Det enest du opnår
ved at få siden nedlagt, er at indgangsportalen flyttes til et
andet gratis webhotel.

Med venlig hilsen

Peder

Fra : Chokmah

Dato : 28-04-01 02:25

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@gmx.net> wrote in message
> "Chokmah" skrev
>
> Hej Bo
Hi Peder

> Jeg gætter på, at det blot er en indgangsportal og når man bliver
> medlem bliver man henvist til et andet site.

sikkert og den ender sikker t på ru :)

>Det enest du opnår
> ved at få siden nedlagt, er at indgangsportalen flyttes til et
> andet gratis webhotel.

ja det er jo det - men det er nu underligt fordi jeg har sidet og jagtet
Porno på det her net i 6-7 år og det er første gang jeg falder over og den
bliver postet i en gruppe - hvor dte er fuldstændigt sidnsygt - det er sådan
nogen gutter der sider rundt omkring i verden mest usa ripper porno sider -
fanme før de overhovedet er kommet op også poster - sandsyneligtvist nogen
af verdens bedste hacker / ripper .. jeg mener den gamle hovede poster i
playboy jeg menr det var mulskinner - han posteded periodisk playboys nye
material i news 3 dage før de selv gjorde :)'
Så enten er dem der har sat siden op geniale ellers ualmindeligt ravens
sidnsyge
MvH
Bo

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 25-04-01 10:32

Jeg har lige sendt linket til FIBP (Foreningen Imod Børne Porno). De kan
sikert tage stilling til hvad der skal gøre, hvis der skal gøres noget..

/Henning

---
Wanna make money?? Click here:
http://www.desktopdollars.com/gateway_click.asp?id=Fuxie

Fra : Brian Olsen

Dato : 25-04-01 09:41

hej alle!

øhh, jeg må da nok indrømme, at hvis det ikke blev skrevet at det var
børneporno ville jeg ikke kunne se det!

Er det så bare fordi jeg ikke kigger godt nok efter?

Hvis det så er mener jeg ikke det er ulovligt, da det går ind under fiktion,
hvilket må svare til de erotiske fantasihistorier man kan læse overalt.

hygge Brian

Fra : Sott

Dato : 25-04-01 10:42

Hej Bo :0)

> [...]
?
> hvor en pædarats kan få taget nød trygget ?

På siten:
www.barnetsret.dk
er det et direkte link til politiets hjemmeside for IT-anmeldelser.

Det kunne være et nogenlunde bud. Desuden er der et internationalt
samarbejde vedrørende børneporno på internettet så politiet burde kunne gøre
noget ved det.

Tusinde hilsner
Søs, som finder alt der har den mindste smule med børneporno at gøre,
aldeles rædselsfuldt.

Fra : Chokmah

Dato : 28-04-01 02:39

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message
Hi Søs :)

> På siten:
> www.barnetsret.dk
> er det et direkte link til politiets hjemmeside for IT-anmeldelser.

ok

> Det kunne være et nogenlunde bud. Desuden er der et internationalt
> samarbejde vedrørende børneporno på internettet så politiet burde kunne
gøre
> noget ved det.

jamen det mener jeg også der er - som der er et tilsvarene et med mobil
telefoner eronisk nok så tror jeg man brugfer flere penge på mobil
sikkerheden .. for dte skræmene ved det er at det er sgu ikke dyrt eller
svært at laev en børne porno film tager man til Cambodija - så vil man med
et video 8 kamera og et almt spej refelks kunne opfylde en hver pædarests
vildest fantasiser for 3-4oo kr .. ja ja man kan også til måls efter en mand
der løber på en mark med en dimmer der skyder små granater af for 7-800 kr -
lidt afhæningi af hvordan dollarens står ... så lige der kan man ikke gøre
noget med ved distrunationen - der tror jeg såmænd også at specilt i
skandinavien er der en rat go sikkered og opklarings proces.
MvH
B0

Fra : TDJ

Dato : 25-04-01 15:06

"Chokmah" <chokmah999@hotmail.com> wrote in
<9c52ab$20n$1@news.inet.tele.dk>:

>http://[adresse]

Nu skal det så lige bemærkes at der står "Anime", hvilket
er den betegnelse man bruger for tegninger, typisk japanske.

Sagen var kraftigt debatteret i sommeren 1999, hvor visse
(populistiske) politikere plauderede for at man skulle have filtre,
censur, enkelte endda forbud mod skrevne fantasier.

Det er et ret svært spørgsmål; hvor går grænsen mellem
foto-realistisk tegning / grafik, og det egentlige billede ?

På et eller andet tidspunkt kan man jo lave billeder af situationer,
som ikke er til at skelne fra virkelige billeder, men af personer
og optrin som aldrig har eksisteret. Skal det så være ulovligt ?

Bare lige my 2 c.

Fra : Sott

Dato : 25-04-01 15:11

Hej TDJ :0)

"TDJ" <tdFJERNMIGj@venligst_dds.nl> skrev i en meddelelse

> [...]

> som ikke er til at skelne fra virkelige billeder, men af personer
> og optrin som aldrig har eksisteret. Skal det så være ulovligt ?

Jeg ved ikke, om det skal være lovligt at eksponere tegnet børneporno - på
sin vis er jeg imod det. Det kan også blive set af børn, som derved får en
forvrænget opfattelse af hvad, hvornår og hvordan sex kan/bør være.

Derudover var min første tanke, da jeg klikkede ind på siden som Bo linkede
til (jeg så kun på netop den side, og der var kun en tegning) - det samme
som Peder skriver:
Det ligner faktisk et billede kørt igennem et grafikprogram med
kantsøgning - og hvis det er det, så bør det IMO meldes.

Tusinde hilsner
Søs, som også selv har leget med kantsøgning, og anden manipulation af
billeder.

Fra : Nicolai

Dato : 25-04-01 19:50

Jeg vil ikke tage stilling til det aktuelle site, da det hele jo
afhænger af om det vitterlig er billeder med oprindelse i fotografier,
eller om det er tegninger skabt ud fra fri fantasi.

Men ...

On Wed, 25 Apr 2001 16:10:39 +0200, "Sott" <sott@post.tele.dk> wrote:

>Jeg ved ikke, om det skal være lovligt at eksponere tegnet børneporno - på
>sin vis er jeg imod det. Det kan også blive set af børn, som derved får en
>forvrænget opfattelse af hvad, hvornår og hvordan sex kan/bør være.

For det første, kan vi så ikke blive enige om at forbudet mod
børnepornografi eksisterer for at beskytte børnene under produktionen?

Hvis nu du ville forbyde det, for at beskytte mod at nogen børn skulle
komme til at se dem ved et uheld, så er der temmelig meget porno du
skulle forbyde. Det synes jeg ville være en skam.

Fantasier, skrevne ord og tegninger kan du efter min mening ikke
censurere i et civiliseret land. Jeg er glad og stolt over Danmark,
det er noget nær det eneste land jeg har lyst til at leve i. Lad nu
være med at ændre på vores frihed til at tænke og fantasere som vi
vil.

- Nicolai
--
http://infantilism.org - Yes, diapers and sex do mix!
http://babylai.infantilism.org - personal pics, movies & info

Fra : Sott

Dato : 02-05-01 11:06

Hej Nicolai :0)

"Nicolai" <nicolai@spamcop.net> skrev i en meddelelse

> Jeg vil ikke tage stilling til det aktuelle site, da det hele jo
> afhænger af om det vitterlig er billeder med oprindelse i fotografier,
> eller om det er tegninger skabt ud fra fri fantasi.

Jeps.

> For det første, kan vi så ikke blive enige om at forbudet mod
> børnepornografi eksisterer for at beskytte børnene under produktionen?

Joh - men det betyder ikke, at min opfattelse begrænser sig til dette :0)

> Hvis nu du ville forbyde det, for at beskytte mod at nogen børn skulle
> komme til at se dem ved et uheld, så er der temmelig meget porno du
> skulle forbyde. Det synes jeg ville være en skam.

Jeg tænker ikke på uheld. Jeg tænker på mænd, der med fuldt overlæg viser
den slags til børn, og derefter siger:
"Sådan forventer jeg du gør, så er du rigtig dygtig".

Og jeg er slet ikke for forbud, jeg har bare sådan et bekymret forhold til
især børneporno, og porno i børnehøjde. Jeg er slet ikke afklaret med hvad
der kan gøres, og i endnu mindre grad hvad der "bør" gøres.

> [...]
> det er noget nær det eneste land jeg har lyst til at leve i. Lad nu
> være med at ændre på vores frihed til at tænke og fantasere som vi

Jamen, det ønsker jeg heller ikke. Og jeg har da heller ikke midler til det
*S*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : René Hjorth

Dato : 26-04-01 20:28

Wed, 25 Apr 2001 14:06:27 GMT skrev tdFJERNMIGj@venligst_dds.nl (TDJ)

Hej TDJ,

>Det er et ret svært spørgsmål; hvor går grænsen mellem
>foto-realistisk tegning / grafik, og det egentlige billede ?

Jeg synes faktisk at det er utroligt nemt - hvis materialet er kommet
til uden nogen for for overgreb, er det lovligt - men selvom du tager
et eksisterende pædofilt billede og raytracer det (som f.eks. ér)
bliver det altid ikke mindre lovligt af det (efter min mening).

>På et eller andet tidspunkt kan man jo lave billeder af situationer,
>som ikke er til at skelne fra virkelige billeder, men af personer
>og optrin som aldrig har eksisteret. Skal det så være ulovligt ?

Naturligvis ikke - den dag du forbyder og kriminaliserer fantasi og
tanker, er det begyndt at gå galt og bevægelsen går mod et
kontrolsamfund.

Min holdning: Men er børn blevet misbrugt i end eller anden grad er
det ulovligt, eller er det lovligt.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Chokmah

Dato : 28-04-01 02:32

"René Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message
HI Rene

> Jeg synes faktisk at det er utroligt nemt - hvis materialet er kommet
> til uden nogen for for overgreb, er det lovligt -

enig

>men selvom du tager
> et eksisterende pædofilt billede og raytracer det (som f.eks. ér)
> bliver det altid ikke mindre lovligt af det (efter min mening).

afgjort

> Naturligvis ikke - den dag du forbyder og kriminaliserer fantasi og
> tanker, er det begyndt at gå galt og bevægelsen går mod et
> kontrolsamfund.

ja men det er så igen en diskusion som er temligt interesandt - da man med
ugansg punkt i big brothers georg orwell roman 1984 - antager at borgen i
samfundet er magtesløse over for et digetal samfund - men det skæge ved det
er at det stik modsatte har vist sige at være tilfældet - Hr & fru Brun sov
er stadigt idioter og vil være det altid - men jeg tror histrosik set ikke
man har set så stort et globalt fremstød - inde for individuel kreativitet
ytringsfrihed som med digetalisereingen .

> Min holdning: Men er børn blevet misbrugt i end eller anden grad er
> det ulovligt, eller er det lovligt.
Yeps
MvH
Bo

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 27-04-01 12:10

> Nu skal det så lige bemærkes at der står "Anime", hvilket
> er den betegnelse man bruger for tegninger, typisk japanske.

Billederne er IKKE Anime .. der er klart en forskel.
Disse billeder er ikke tegnede .. de ER fotograferet og kørt igennem et filter.

> Det er et ret svært spørgsmål; hvor går grænsen mellem
> foto-realistisk tegning / grafik, og det egentlige billede ?

Betyder det noget med disse billeder hvor realistiske de ser ud når de er lavet på base af
fotos.

- CJ ( der ved en HEL del om billedredigering .. skal jeg lave et lignende billede til
sammenligning ? )

Fra : FreYa

Dato : 28-04-01 13:33

Fri, 27 Apr 2001 13:09:58 +0200, i dk.snak.seksualitet, skrev
"Christian 'CeeJay' Jensen" <newsgroup@CeeJay.cjb.nOt>:

>Billederne er IKKE Anime .. der er klart en forskel.
>Disse billeder er ikke tegnede .. de ER fotograferet og kørt igennem et filter.

Der er links til en side der klart er Manga, og altså tegnet, og de
øvrige fører også til udelukkende tegnede billeder.

Der er dog også billeder der tydeligvis er oprindelige fotografier,
men jeg er nu stadig i tvivl om hvorvidt de hører ind under
definitionen børneporno, ihvertfald iflg. dansk lovgivning.

Man kunne måske frygte at man i fremtiden, for at omgås forbudet mod
brneporno, ville vælge at køre rigtige fotografier igennem et
grafikprogram, for at opnå en illusion om at det er tegnede billeder,
men jeg er overbevist om, at det er langt nemmere, billigere, og
tilmed lovligt og risikofrit (forhåbentlig også i fremtiden) at
ansætte en flok tegnere til at tegne billederne, fremfor at skulle
producere fotografier til formålet.

--
Freya

Fra : Peter Knutsen

Dato : 28-04-01 04:05

TDJ wrote:

> Nu skal det så lige bemærkes at der står "Anime", hvilket
> er den betegnelse man bruger for tegninger, typisk japanske.

Anime er japanske tegnefilm. Tegneserierne hedder "Manga".

> Sagen var kraftigt debatteret i sommeren 1999, hvor visse
> (populistiske) politikere plauderede for at man skulle have filtre,
> censur, enkelte endda forbud mod skrevne fantasier.

Blandt andet fascisten Laue Traberg Schmidt, som er en skamplet
på partiet Venstre og burde ekskluderes. Dels er venstre er seriøst
parti hvor landsbytosser ikke hører hjemme, og dels er venstre et
liberalt parti og Scmidts forslag var alt andet end liberalt.
Det var *fascistisk*.

> Det er et ret svært spørgsmål; hvor går grænsen mellem
> foto-realistisk tegning / grafik, og det egentlige billede ?

Jeg var inde og kigge på siden, og såvidt jeg kan se er der tale
om tegninger, dvs. fiktion. Desuden linkes der til nogle japanske
tegneserier hvoraf en vistnok har et incestmotiv. Gaaaab.

Jeg vil foreslå bekymrede borgere at undlade at spilde politiets
og "Foreningen Mod Børneporno"s tid med fejlanmeldelser. Det handler
jo om at få fanget og straffet børnemishandlere. Det kan instanserne
ikke gøre hvis de hele tiden bliver forstyrret med anmeldelser af
tegneserier og anden fiktion som hverken er strafbart eller er
blevet til ved børnemishandling (eller sex med mindreårige).

> På et eller andet tidspunkt kan man jo lave billeder af situationer,
> som ikke er til at skelne fra virkelige billeder, men af personer
> og optrin som aldrig har eksisteret. Skal det så være ulovligt ?

Ja, om nogle år (jeg ved så ikke om det er 2 eller 10) vil man
kunne lave tegnefilm, per computer, der ikke er til at skelne
fra rigtige videooptagelser.

Hvad gør man så?

--
Peter Knutsen

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 28-04-01 11:37

"Peter Knutsen" skrev

Hej Peter, jeg laver lige emnet om så det bedre passer med det
vi nu diskuterer.

> Ja, om nogle år (jeg ved så ikke om det er 2 eller 10) vil man
> kunne lave tegnefilm, per computer, der ikke er til at skelne
> fra rigtige videooptagelser.

> Hvad gør man så?

Forhåbentlig ingenting. Og hvorfor skulle man også det?

Er der andre manifestationer af fantasier du, vil have gjort noget
ved (f.eks. tekstlige beskrivelser af ting som støder dig)?

Med venlig hilsen

Peder

Fra : FreYa

Dato : 28-04-01 13:39

Wed, 25 Apr 2001 14:06:27 GMT, i dk.snak.seksualitet, skrev
> [...]

>som ikke er til at skelne fra virkelige billeder, men af personer
>og optrin som aldrig har eksisteret. Skal det så være ulovligt ?

Ringer man efter en ambulance for at få sat et plaster på? ;)

Vi kan lige så godt slå fast at man kan/må ikke kontrollere andre
menneskers fantasier(jeg synes godt nok jeg har skrevet det her nogle
gange efterhånden ;)) oghelt ærlig så har politi og domstole rigeligt
at beskæftige sig med, feks. i sager hvor der vitterligt er ofre. De
skal ikke tage sig af at jagte seksuelle minoriteter, medmindre disse
gør skade.

--
Freya