MS Windows
briani 27239
Proceslinjen har dobbel højde
Fra : Nuser

Dato : 26-02-04 19:11

Kære NG
Pludselig får proceslinjen (den nederst på skærmet) når jeg bruger
værktøjslinjen hurtigstart. Når der ingen verktøjslinjen har den bare den
almindelige størrelse.
Er der nogen der kan hjælpe??

mvh

Nuser

Fra : Laziter [9440]

Dato : 26-02-04 21:35

"Nuser" <dsl608181-fjern-dette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Pludselig får proceslinjen (den nederst på skærmet) når jeg bruger
> værktøjslinjen hurtigstart. Når der ingen verktøjslinjen har den bare den

Start værktøjslinien og træk derefter proceslinien ned i den størrelse du
vil have den.
Bruger du Windows XP så højreklik efter du har justeret størrelsen og vælg
"Lås proceslinie"

Mvh
Benjamin

Fra : Nuser

Dato : 26-02-04 21:59

Tak for råd - MEN - det hjælper ikke - proceslinjen "popper" op til dobbelt
højde alligevel!!!

Andre råd??

NUser

Fra : Villy Jensen

Dato : 26-02-04 22:04

> Tak for råd - MEN - det hjælper ikke - proceslinjen "popper" op til
dobbelt
> højde alligevel!!!
>
> Andre råd??

højreklik på proceslinje og fjern flueben i 'lås proceslinjen'. Så kan du
ændre jøjden ved at trække i proceslinjetoppen.

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Edmund

Dato : 27-02-04 03:55

Nuser skrev:

> Tak for råd - MEN - det hjælper ikke - proceslinjen "popper" op til
> dobbelt højde alligevel!!!

Når du f.eks åbner Outlook Express, kommer det så til at stå under
hurtigstart iconerne.

Der er et lodret skraveret felt til venste for f.eks OE, klik på feltet
og træk det ud til højre for hurtigstart iconerne, så kan du derefter
trække proceslinjen ned.
Lås den.

--
Mvh Edmund