Firserrock
Fra : Anders

Dato : 26-02-04 18:22

Hej Gruppe

Jeg leder efter ideer til numre der kan opføres live. Stilarten er
firserrock. Det skal gerne være gammelkendte numre som rykker og virkelig
får folk op af stolene. Europe - The Final Countdown og Toto - Hold The Line
er gode eksempler...

På forhånd tak
/Anders

Fra : Mads

Dato : 26-02-04 18:42

> [...]
> firserrock. Det skal gerne være gammelkendte numre som rykker og virkelig
> får folk op af stolene. Europe - The Final Countdown og Toto - Hold The

Hej !

Hvad med noget SCORPIONS ?

Fra : Mads

Dato : 26-02-04 18:46

"Mads" <mf@rocknation.dk> skrev i en meddelelse

> Line

> Hej !
>
> Hvad med noget SCORPIONS ?

Eller WHITESNAKE ?

--

Hilsen
Web-master på RockNation.dk

Fra : Morten H.

Dato : 26-02-04 20:00

Anders skrev:

> [...]
> får folk op af stolene. Europe - The Final Countdown og Toto - Hold The Line

Med fare for min hukommelse svigter mig, og enkelte numre glider over i
90'erne, så kunne følgende være bud på 80'er rock:

Def Leppard (hysteria/pour some sugar on me/rocket)
Bon Jovi (livin' on a prayer)
Gorky Park (bang)
Skagarack (hungry for a game)
Faith No More (from out of nowhere)
Motley Crue (home sweet home)
Cutting Crew ((i just died) in your arms)
Motorhead (ace of spades)
Guns 'N' Roses (paradise city)
Survivor (eye of the tiger)
Pretty Maids (eye of the storm)
Aerosmith (angel)
Scorpions (still loving you)

De tre sidstnævnte får måske ikke lige folk så fandens meget op af
stolene... men folk skal vel også have en puster på et tidspunkt?

Morten

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 27-02-04 17:58

"Morten H." <mortenh12345@notmail.com> wrote in message

Line

> Med fare for min hukommelse svigter mig, og enkelte numre glider over i
> 90'erne, så kunne følgende være bud på 80'er rock:
>

> Faith No More (from out of nowhere)

Spark røv nummer IMO

--
Ulrik Vadstrup
Send gratis SMS med din PC

Fra : Robert Eriksen

Dato : 27-02-04 19:11

Ulrik Vadstrup wrote:
> "Morten H." <mortenh12345@notmail.com> wrote in message

> virkelig

> Line

> Spark røv nummer IMO

Det gør hele The Real Thing.

Men hvis der skal være en smule genkendelsesfaktor er det nok snarere
Epic eller Falling To Pieces han skal have fat i.