Grund til at være forarget ????
Fra : Lene Sørensen

Dato : 26-02-04 17:41

Måske er det mig der er noget galt med, men jeg er faktisk blevet en smule
forarget. Sagen er den at jeg har bestilt for over 6000kr Tanganyika
cichlider, fra en Importør i Tyskland, jeg skal selv hente dem i Flensborg,
så langt så godt. Dette fortalte jeg til en person som har købt nogle fisk
af mig. Han fortæller mig så i dag, at han er i gang med at få fisk hjem
samme sted fra, fint nok. Men så er det jeg får denne mail fra Importøren i
Tyskland

Got a phone call yesterday from ........ and he tried to get some fish from
me on your freight costs. He had the same numbers of boxes and freight, but
won´t pay something for. Such people i love.................

Er dette normal kutyme, og er det bare mig der er lidt nærtagende?
Jeg fik sener i dag en mail fra den person der forsøgte at få fisk hjem via
mine fragtudgifter, og han skriver til mig at han ikke kunne blive enig, med
forhandleren i Tyskland om prisen på fiskene, så han skulle alligevel ikke
have nogen.

Nå men måske er det bare mig der er underlig, jeg er jo også helt ny
indenfor fiske verdenen, men jeg glæder mig nu til at få mine fisk, og er
også ret nervøs over om det nu går godt.

Lene

http://www.saijoto.dk/dansk/Cichlider/Cichlider.htm

Fra : Karsten Enevoldsen

Dato : 27-02-04 00:07

Lene Sørensen wrote:
> [...]
> indenfor fiske verdenen, men jeg glæder mig nu til at få mine fisk,
> og er også ret nervøs over om det nu går godt.

Du har al mulig grund til at være forarget.
Nogle mennesker ejer ikke anstændighed...men hatten af for importøren.
--
Volds
aequam servare mentem