nævn de directors i ikke kan lide...
Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-02-04 16:14

... lad os sige 2 stk.

min hadedirector nummer 1: Paul W.S. Anderson - alt han har lavet er ikke
bare skidt - det stinker - at han stadig får jobs er udover min fatteevne.

nummer 2: Roland Emmerich - den eneste der formår at bruge millioner af
dollars, de bedste skuespillere - rimeligt lovende plots.... og alligevel
tabe det hele på gulvet - grunden til anden pladsen er at jeg håber at The
Day After Tomorrow bliver seværdig... men jeg har mine tvivl.

jeg ved at directors ikke altid har skrevet filmene, men det har de 2
ovennævnte dog prøvet - så ingen undskyldning der!

der er sikkert andre jeg har glemt - hvad siger I? - hvilke directors hader
i?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-02-04 16:26

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> escribió

> der er sikkert andre jeg har glemt - hvad siger I? - hvilke directors
hader
> i?

Clint Eastwood.
Jeg elsker ham som skuespiller, men de film han instruerer er
usammenhængende, handlinger er ofte konsekvensløse og generlt er de dårligt
skruet sammen.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-02-04 16:43

Lars Hoffmann wrote:

> Clint Eastwood.
> Jeg elsker ham som skuespiller, men de film han instruerer er
> usammenhængende, handlinger er ofte konsekvensløse og generlt er de dårligt
> skruet sammen.

Du har ikke fået set Mystic River endnu? Og hvad med The Unforgiven?

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-02-04 16:58

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> escribió

> Og hvad med The Unforgiven?

Nej, mystic river har jeg ikke set, men Unforgiven er et godt eksempel på en
instruktørstil jeg ikke kan lie. Den vil så gerne være en nymoderne
spaghetti western, men på mig virkede det slet ikke. Det gamle clint er slet
ikke hård og farlig som han ellers gerne ville være.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-04 17:14

> [...]
slet
> ikke hård og farlig som han ellers gerne ville være.

Lad vær at se Mystic River - den er gabende kedelig.....

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-02-04 17:25

Rune Vestergaard wrote:

> Lad vær at se Mystic River - den er gabende kedelig.....

Der er der åbenbart en masse (afføringsspisende insekter?) der er uenig i

http://www.imdb.com/title/tt0327056/

Se den, og døm selv.

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-02-04 17:24

Lars Hoffmann wrote:

> [...]
> spaghetti western, men på mig virkede det slet ikke. Det gamle clint er slet
> ikke hård og farlig som han ellers gerne ville være.

Ikke hård og farlig i The Unforgiven? Nej, det er jo det der er pointen.

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-02-04 17:30

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> escribió

> Ikke hård og farlig i The Unforgiven? Nej, det er jo det der er pointen.

Når clinten ikke er hård og farlig er han intet værd i en western.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-02-04 18:42

Lars Hoffmann wrote:

> Når clinten ikke er hård og farlig er han intet værd i en western.

Jo, det viser han jo netop i The Unforgiven.

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-02-04 21:52

David Rasmussen escribió / skrev

> Jo, det viser han jo netop i The Unforgiven.

Hehe, sådan er smag og behag jo heldigvis så forskellig.

Fra : Morbid Angel

Dato : 27-02-04 02:20

On Thu, 26 Feb 2004 17:30:06 +0100, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> escribió

>Når clinten ikke er hård og farlig er han intet værd i en western.
>Med venlig hilsen
>Lars Hoffmann

Når han ikke er hård og farlig er han naturlig og menneskelig, måske
også mere realistisk.

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-02-04 15:50

Morbid Angel wrote:
> Når han ikke er hård og farlig er han naturlig og menneskelig, måske
> også mere realistisk.

Du forveksler tillægsordene "realistisk" og "almindelig".

--
Peter Knutsen

Fra : Zeki

Dato : 27-02-04 08:42

> Ikke hård og farlig i The Unforgiven? Nej, det er jo det der er pointen.

"Anyone who don't want to get killed - get out the back door". Hvorefter han
myrder løs.

Hvis dette ikke er "hårdt og farligt", hvad er så?

mvh
Zeki
(fra 'The Outlaw Josey Wales')
Clinten: "So, you are a bounty hunter"
B.H: "A man has got to make a living"
Clinten: "Dying ain't much of a living"

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-02-04 20:30

Lars Hoffmann wrote:

> [...]
> en nymoderne spaghetti western, men på mig virkede det slet ikke. Det
> gamle clint er slet ikke hård og farlig som han ellers gerne ville

Det synes du ikke, han var til sidst? Jeg er målløs.

Mark

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-02-04 21:56

Mark Thomas Gazel escribió / skrev

> Det synes du ikke, han var til sidst? Jeg er m†ll›s.

Ikke på den /rigtige/ måde
Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklare det, men jeg havde næsten
tåre i øjnene da Blondie i Unforgiven skulle finde sit haglgevær frem
for ramme. Når Clinten er med i en western er det umuligt ikke at
sammenligne den med Sergio Leones mesterværker og Unforgiven har i det
forhold slet ikke den rette feeling. Det føles bare forkert at Clienten
ikke kan ramme hullet i en 2-krone på 500 meter med et skud fra hoften
mens han gumler ligeglad på en halrøget minicigar.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-02-04 20:38

Lars Hoffmann skrev:

> [...]
>spaghetti western, men på mig virkede det slet ikke. Det gamle clint er slet
>ikke hård og farlig som han ellers gerne ville være.

Jeg giver dig ret et langt stykke hen ad vejen. Bird er en af de
kedeligste film, der nogensinde er lavet. The Unforgiven er okay, men
totalt overvurderet.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : vadmand

Dato : 26-02-04 22:43

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
..

> Jeg giver dig ret et langt stykke hen ad vejen. Bird er en af de
> kedeligste film, der nogensinde er lavet. The Unforgiven er okay, men
> totalt overvurderet.

Det må skyldes, at du ikke har noget forhold til Charlie Parker og hans
musik. Jeg synes, den er fremragende. En af de bedste jazzfilm nogen sinde
ved siden af Taveriners "Round Mindnight."

Per V.

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 27-02-04 01:29

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev:

>Det må skyldes, at du ikke har noget forhold til Charlie Parker og hans
>musik.

Men det havde jeg måske fået, hvis filmen havde været bare en smule
interessant.

Fra : vadmand

Dato : 27-02-04 16:54

> Men det havde jeg måske fået, hvis filmen havde været bare en smule
> interessant.

Det tror jeg ikke, siden du ikke synes, den er det. Hvad savnede du?
Rumvampyere og biljagter?

Per v.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 27-02-04 18:11

vadmand wrote:

> Det tror jeg ikke, siden du ikke synes, den er det. Hvad savnede du?
> Rumvampyere og biljagter?

Sandsynligvis de to universalkrydderier: Sex & Vold. De skal
forefindes i al god fiktion.

--
Peter Knutsen

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 27-02-04 20:09

"vadmand" <perve@(fjerndette)post.tele.dk> skrev:

>Det tror jeg ikke, siden du ikke synes, den er det. Hvad savnede du?
>Rumvampyere og biljagter?

Ha ha. Jeg savnede en god historie. Jeg ved godt, det er svært, når
man skal holde sig til den grå og kedelige virkelighed, men så kan det
jo være, Clinten skulle have lavet en film om en opdigtet jazzmusiker
i stedet. Hans store respekt for Parker har formentlig forhindret ham
i at bruge de dramatiske kunstgreb, der kunne have fået historien til
at svinge. Resultatet var en af de film, som kritikerne er nødt til at
rose, selv om ingen gider se den.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-02-04 21:40

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> writes:

> [...]
> man skal holde sig til den grå og kedelige virkelighed, men så kan det
> jo være, Clinten skulle have lavet en film om en opdigtet jazzmusiker

Så er jeg spændt på, hvad du synes om Woody Allens film om sådan
en. Jeg har en formodning om, at du sikkert finder at Allen er en
selvhøjtidelig distanceblænder - mest fordi jeg selv mener sådan
engang imellem.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Could it possibly get uglier? I used to be a
The RockBear. ((^)) highly respected Watcher and now I'm a wounded

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-02-04 09:54

Peter B. Juul skrev:

> [...]
>en. Jeg har en formodning om, at du sikkert finder at Allen er en
>selvhøjtidelig distanceblænder - mest fordi jeg selv mener sådan

Jeg har et ambivant forhold til Woody Allen. Hans tidligste film var
fremragende, og nu og da dukker der stadig en perle op. Jeg bryder mig
mindst om ham, når han går i Bergman-mode.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-02-04 10:26

> [...]

> fremragende, og nu og da dukker der stadig en perle op. Jeg bryder mig
> mindst om ham, når han går i Bergman-mode.

Men har du set den med den opdigtede jazz-musiker?

http://www.imdb.com/title/tt0158371/

--
Peter B. Juul, o.-.o "Kritikken af dine indlæg skyldes alene det
The RockBear. ((^)) faktum, at du er en idiot."

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-02-04 12:43

Peter B. Juul skrev:

>Men har du set den med den opdigtede jazz-musiker?
>
>http://www.imdb.com/title/tt0158371/

Jeg havde aldrig hørt om den, men nu vil jeg prøve at få fat i den.
Ebert kan lide den, og ham er jeg som regel enig med.

Fra : ML-78

Dato : 28-02-04 13:47

Niels Søndergaard skrev:

> Jeg havde aldrig hørt om den, men nu vil jeg prøve at få fat i den.
> Ebert kan lide den, og ham er jeg som regel enig med.

Ja, han plejer at være yderst pålidelig og have ret god smag. F.eks.
sætter han 8 ½, Amarcord, Nights of Cabiria, Seven Samurai, Rashomon,
Ran og Jeanne d'Arc på sin liste over de 100 bedste film
(http://www.suntimes.com/ebert/greatmovies).

ML-78

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-02-04 16:25

ML-78 skrev:

>Ja, han plejer at være yderst pålidelig og have ret god smag. F.eks.
>sætter han 8 ½, Amarcord, Nights of Cabiria, Seven Samurai, Rashomon,
>Ran og Jeanne d'Arc på sin liste over de 100 bedste film

Læs mit indlæg igen. Jeg skrev "som regel". Jeg er skam ikke altid
enig med ham. Han kunne fx ikke lide Gladiator. Shame on him! Men det
tæller i hans favør, at han gav Rapa Nui en stjerne, fordi alle de
kvindelige medvirkende er topløse. Det viser, hvor seriøs han er.

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-02-04 18:55

Niels Søndergaard wrote:

> Læs mit indlæg igen. Jeg skrev "som regel". Jeg er skam ikke altid
> enig med ham. Han kunne fx ikke lide Gladiator.

Nej, den er da også elendig. En dårlig film pakket ind i en dyr
produktion. Og så er den kedelig. Og corny.

/David

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-02-04 13:58

> Jeg havde aldrig hørt om den, men nu vil jeg prøve at få fat i den.
> Ebert kan lide den, og ham er jeg som regel enig med.

Well, vi to er ikke altid enige, men jeg kunne i hvert fald også godt
lide den.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^))          - Birksted

Fra : Silver

Dato : 26-02-04 17:36

> [...]
> Jeg elsker ham som skuespiller, men de film han instruerer er
> usammenhængende, handlinger er ofte konsekvensløse og generlt er de

Minus A perfect world, den er lige modsat hvad du beskriver der syntes jeg.

Silver.

Fra : Martin Johansson

Dato : 26-02-04 21:09

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse

> dårligt
>
> Minus A perfect world, den er lige modsat hvad du beskriver der syntes
jeg.

Helt enig, genial film.

Fra : Jesper

Dato : 26-02-04 23:45

> [...]

> Jeg elsker ham som skuespiller, men de film han instruerer er
> usammenhængende, handlinger er ofte konsekvensløse og generlt er de dårligt

Især i 70'erne lavede han meget spændende og ofte eksperimenterende
film. Han seneste film er for flertallet vedkommende for meget
Oscarakademi leflen. Blandt hans bedste er High Plains Driftr, The Eiger
Sanction som i al beskedenhed er den bedste bjergbestigerfilm nogen
sinde samt Pale Rider og Unforgiven der er fra hhv 85 og 92.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Morbid Angel

Dato : 27-02-04 02:18

On Thu, 26 Feb 2004 16:26:02 +0100, "Lars Hoffmann"
> [...]

>Jeg elsker ham som skuespiller, men de film han instruerer er
>usammenhængende, handlinger er ofte konsekvensløse og generlt er de dårligt

Du har dårlig smag!
The Outlaw Josey Wales, Palerider og The Unforgiven er klassefilm og
nogle af de bedste moderne western's der er lavet.

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morten Wulff Nielsen

Dato : 26-02-04 16:29

> [...]
> ovennævnte dog prøvet - så ingen undskyldning der!
>
> der er sikkert andre jeg har glemt - hvad siger I? - hvilke directors

Lars Von Trier
- Kan genrelt ikke li' dogme konceptet, måske lige bortset fra Mifunes
Sidste Sang og Riget ( 1. vel og mærke)

Robert Redford
- The Legend of Bagger Vance og Hesteviskeren var noget skrækkeligt lort

MVH

Morten

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-02-04 16:57

"Morten Wulff Nielsen" <wulffonline(fjern_dette)@hotmail.com> writes:

> Lars Von Trier
> - Kan genrelt ikke li' dogme konceptet, måske lige bortset fra Mifunes
> Sidste Sang og Riget ( 1. vel og mærke)

Lars har lavet _en_ dogmefilm. Den hed Idioterne. Riget er ikke dogme.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 26-02-04 18:28

Peter B. Juul wrote:

> Lars har lavet _en_ dogmefilm. Den hed Idioterne. Riget er ikke dogme.

Riget er ellers meget dogme-*agtig*.

I øvrigt kan jeg ikke lide dogme-konceptet. Stupidt udtænkte
begrænsninger kan ikke forvandle en dårlig instruktør til en god
instruktør, og de såkaldte "brødre" begrænser sig selv unødigt mht.
hvad slags film de kan lave.

--
Peter Knutsen

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-02-04 19:05

> [...]
> begrænsninger kan ikke forvandle en dårlig instruktør til en god
> instruktør, og de såkaldte "brødre" begrænser sig selv unødigt mht.

kan fakker talt kun lide festen og mifunes sidste sang - så et prog med
dogme instruktørerne den anden dag hvor de blev enige om at faktisk ingen af
dem havde lavet en 100% dogmefilm endnu - de havde alle på en eller anden
måde overtrådt reglerne, en god udsendelse ellers.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 26-02-04 20:00

On Thu, 26 Feb 2004 18:28:14 +0100, Peter Knutsen <peter@knutsen.dk>
wrote:

>Riget er ellers meget dogme-*agtig*.

Fordi der bruges håndholdt kamera?

--
- Peter Brodersen

Ugens sprogtip: På kort sigt eller på langt sigt (og ikke på sigt)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-02-04 21:44

Peter Knutsen <peter@knutsen.dk> writes:

> [...]
> begrænsninger kan ikke forvandle en dårlig instruktør til en god
> instruktør, og de såkaldte "brødre" begrænser sig selv unødigt

På den anden side kom der nogle gode film ud af det. Effekten er
blevet, at man nu producerer danske film med væsentligt højere
ambitionsniveau end de halvkvædede komedier vi så før Dogme-folkene
gjorde deres.

Dogme-huttelihuttet er kun et mål i sig selv på samme måde, som det er
et mål i sig selv at sove i telt i en uge - man vil vise, at man kan
klare sig primitivt.

Men som middel til at nå et mål var Dogme fremragende.
--
Peter B. Juul, o.-.o "[Tor Nørretranders] er feteret i medierne
The RockBear. ((^)) som 'videnskabsjournalist' og ofte også

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-02-04 00:36

Peter Knutsen wrote:

> [...]
> begrænsninger kan ikke forvandle en dårlig instruktør til en god
> instruktør, og de såkaldte "brødre" begrænser sig selv unødigt mht.

Næh. Dogme-konceptet har jeg aldrig set som en udfordring for instruktøren.
Det har snarere udfordret skuespillerne og manuskriptet, hvilket i mine øjne
har været en stor succes.

Mark

Fra : Lasse

Dato : 26-02-04 16:44

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> .. lad os sige 2 stk.
>
> min hadedirector nummer 1: Paul W.S. Anderson - alt han har lavet er ikke
> bare skidt - det stinker - at han stadig får jobs er udover min fatteevne.

Jeg synes da Event Horizon var meget god.
Hvis man kender Mortal Kombat spillene, så er filmen da rimelig sjov.
Resident Evil var så ikke så god, ihvertfald ikke 2. gang.

Har ikke set andre af hans film..

Lasse

Fra : Karsten Strandgaard ~

Dato : 26-02-04 20:47

"Lasse" <lasnSLET@mail.dk> wrote:

> Jeg synes da Event Horizon var meget god.

Den er der stærkt delte meninger om her i gruppen. Jeg har set den én gang,
i biffen for over 6 år siden, men den står stadig klart i min hukommelse som
ubønhørligt elendig. I starten af filmen ser den ud til at blive en okay
pop-sci-fi-ting, men snart finder man ud af, at det er en decideret
latterlig gyser-wannabe.

> Hvis man kender Mortal Kombat spillene, så er filmen da rimelig sjov.

Jeg er en af dem, der kender spillet - jeg har det endda stadig på floppy
til min gamle Amiga 500. Og filmen er da ren camp, men det hjælper vel ikke
rigtig på agtelsen for Anderson?

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 27-02-04 01:32

Karsten Strandgaard Jørgensen skrev:

>Den er der stærkt delte meninger om her i gruppen. Jeg har set den én gang,
>i biffen for over 6 år siden, men den står stadig klart i min hukommelse som
>ubønhørligt elendig.

Du har en god hukommelse. Den film stinker.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 27-02-04 10:31

"Karsten Strandgaard Jørgensen" <Ugyldig@Hangar.Raps> writes:

> Den er der stærkt delte meninger om her i gruppen. Jeg har set den én gang,
> i biffen for over 6 år siden, men den står stadig klart i min hukommelse som
> ubønhørligt elendig.

Enig. Jeg hentede den engang i Blockbuster, fordi den havde fået så
meget ros. Spild af tid og penge.

> I starten af filmen ser den ud til at blive en okay
> pop-sci-fi-ting, men snart finder man ud af, at det er en decideret
> latterlig gyser-wannabe.

Præcis min opfattelse.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Sagt på godt dansk: Tak for henvendelsen,
The RockBear. ((^)) men luk venligst røven, hvis du ikke ved

Fra : AJC

Dato : 26-02-04 22:38

"Lasse" <lasnSLET@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvis man kender Mortal Kombat spillene, så er filmen da rimelig sjov.
> Resident Evil var så ikke så god, ihvertfald ikke 2. gang.

Resident Evil er en fremragende film.
Jeg giver den 4 stjerner ud af 5!

Fra : vadmand

Dato : 26-02-04 17:04

> [...]
> ovennævnte dog prøvet - så ingen undskyldning der!
>
> der er sikkert andre jeg har glemt - hvad siger I? - hvilke directors
Hvordan definerer du forskellen på en director og en instruktør?

Per V.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-02-04 17:32

> Hvordan definerer du forskellen på en director og en instruktør?

det gør jeg ikke - kald dem hvad du vil og giv et bud på hvilke du ikke kan
lide.

Fra : vadmand

Dato : 26-02-04 18:48

> det gør jeg ikke - kald dem hvad du vil og giv et bud på hvilke du ikke
kan
> lide.
> --
Hvorfor taler du så ikke dansk i stedet for det krukkeri?

Per V.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-02-04 19:14

> Hvorfor taler du så ikke dansk i stedet for det krukkeri?

Hvorfor er du så forudsigelig? - jeg vidste dette ville komme - and i'm
like: "Oh no"
har du ikke andet at gå op i end at holde øje med hvad du kan brokke dig
over?
Kan du ikke lide mine indlæg så keep away. det er da sørgeligt du altid
kommer med de sure opstød i alle tråde man læser og dit navn indgår. Næsten
alt jeg læser om på internettet foregår på engelsk og har jeg lyst til selv
at skrive noget på engelsk så er jeg vel free to do so? Jeg skal vel ikke
stå til ansvar over for dig og hvis jeg har lyst til at "krukke" så lad mig
dog det. Vi kan ikke alle være så sprogligt sprudlende og noget nær perfekte
som dig - SARCASM!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-02-04 19:20

SARCASM!

må vel hellere skynde mig at skrive sarchasm osse så jeg ikke yderligere
generer nogen med mit frygtelige engelsk - så er der frit valg.

Fra : vadmand

Dato : 26-02-04 22:41

> [...]
mig
> dog det. Vi kan ikke alle være så sprogligt sprudlende og noget nær
Up yours.

Per V.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-02-04 23:01

> Up yours.

narrøv...

Fra : vadmand

Dato : 27-02-04 00:02

> narrøv...

Til gengæld er jeg mit navn bekendt...

Per V.

Fra : Morbid Angel

Dato : 27-02-04 02:25

On Fri, 27 Feb 2004 00:02:18 +0100, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Til gengæld er jeg mit navn bekendt...
>
>Per V.

Nu skal du passe på ellers får du en "døsdstrusel" som jeg engang fik
af sniperen =)~

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-02-04 17:03

> Nu skal du passe på ellers får du en "døsdstrusel" som jeg engang fik
> af sniperen =)~

af mig?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 27-02-04 17:10

> Til gengæld er jeg mit navn bekendt...

ups ja - av der fik du mig godt nok.

Fra : Beeblebrox

Dato : 29-02-04 04:51

sniper_Nolight wrote:

> Hvorfor er du så forudsigelig? - jeg vidste dette ville komme - and i'm
> like: "Oh no"
> har du ikke andet at gå op i end at holde øje med hvad du kan brokke dig
> over?

Er vadmand _virkelig_ vadmand eller er det Bo Warming under falsk navn?
Mange af vadmands indlæg virker lidt forstyrrede og bevidst provokerende
på samme neurotisk anstrengte måde som warming i sin tid.

Jeg har tilgengæld ikke se BW i lang tid og så tænkte jeg bare og det
var gammel (udkogt og ildesmagende) suppe på nye flasker ? Jeg
spørger bare af nysgerrighed!

Vh,
Claus

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-02-04 08:19

Beeblebrox skrev:

>Jeg har tilgengæld ikke se BW i lang tid og så tænkte jeg bare og det
>var gammel (udkogt og ildesmagende) suppe på nye flasker ? Jeg
>spørger bare af nysgerrighed!

Meget kan man sige om Vadmand, men han skriver et pænt og formfuldendt
dansk, hvorimod Warming er lapidarstilspasser.

Og så er Vadmand jo i øvrigt også socialkammerat i modsætning til
Warming, som er noget, jeg ikke kan skrive uden at få et sagsanlæg på
halsen.

Én ting har de dog til fælles: Kærlighed til kedelige film.

Fra : vadmand

Dato : 29-02-04 10:23

> [...]
> halsen.
>
> Én ting har de dog til fælles: Kærlighed til kedelige film.

Som sikkert bliver lige så irriteret som jeg over at se en sprogspasser
skrive "director" i stedet for "instruktør".

Per V.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-02-04 11:16

> Som sikkert bliver lige så irriteret som jeg over at se en sprogspasser
> skrive "director" i stedet for "instruktør".

hvorfor gøre mig til din personlige hadeperson herinde? Det at jeg skriver
director istedet for instruktør er det nok til du kan tillade dig at kalde
mig sprogspasser? umiddelbart har du da så større problemer end jeg har.
mht. mit navn, så er det Kenneth - har du yderligere problemer med mig så
lad os dog snakke om dem ansigt til ansigt - jeg mindes ikke at have trådt
dig over tæerne men føler mig voldsomt provokeret - det er nemt at sidde der
bag skærmen og spille idiot. Og til Morbid Angel, er du venlig at fortælle
mig hvornår jeg skulle have truet dig? Det er sgu snart utroligt hvad man
skal finde sig i herinde.

Fra : vadmand

Dato : 29-02-04 13:57

> hvorfor gøre mig til din personlige hadeperson herinde? Det at jeg skriver
> director istedet for instruktør er det nok til du kan tillade dig at kalde
> mig sprogspasser?

Det er dig, der overreagerer. Alt. hvad jeg gjorde fra starten, var at
spørge, hvorfor du skrev director i stedet for instruktør. Jeg spurgte
endda, om der var forskel - det kunne jo være, du skelnede, for hvorfor
ellers ikke bruge det vedtagne danske ord?.

Lad mig give dig Olfax' regel om brug af fremmedord: Disse bør kun bruges,
når læreværdien er højere end blæreværdien.

Og så kan jeg i øvrigt undre mig over din harme over at modtage en enkelt
lille bæ som svar på en skidtspand.

Per V.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-02-04 15:40

> [...]
> endda, om der var forskel - det kunne jo være, du skelnede, for hvorfor
> ellers ikke bruge det vedtagne danske ord?.

Fra start overreagerede jeg ikke - jeg svarede blot at jeg ikke skelnede
mellem de 2 og bad derefter dig om at skrive hvilke directors du ikke kunne
lide - stadig uden at skrive et relevant svar i tråden omhandlende hvilke
directors man ikke kan lide, kaldte du mig krukket.

> Lad mig give dig Olfax' regel om brug af fremmedord: Disse bør kun bruges,
> når læreværdien er højere end blæreværdien.

så længe jeg ikke føler jeg træder nogen over tæerne følger jeg mine egne
regler og gruppernes etik så vidt jeg kender dem, hvis det glipper er der
som regel normale mennesker der gør opmærksom på det på en fin måde.

> Og så kan jeg i øvrigt undre mig over din harme over at modtage en enkelt
> lille bæ som svar på en skidtspand.

hvorfor overhovedet dele bæ ud?

Fra : Kasper Larsen

Dato : 29-02-04 10:46

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse
> Meget kan man sige om Vadmand, men han skriver et pænt og formfuldendt
> dansk, hvorimod Warming er lapidarstilspasser.

Min fremmedordbog hjælp ikke meget da jeg slog "lapidarstilspasser" op, må
jeg bede om en definition af een der har et rigere dansk end jeg.

> Og så er Vadmand jo i øvrigt også socialkammerat i modsætning til
> Warming, som er noget, jeg ikke kan skrive uden at få et sagsanlæg på
> halsen.

Nemlig !!

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-02-04 13:09

Kasper Larsen skrev:

>Min fremmedordbog hjælp ikke meget da jeg slog "lapidarstilspasser" op, må
>jeg bede om en definition af een der har et rigere dansk end jeg.

En sprogspasser, der bruger lapidarstil (=kort, fyndig udtryksmåde),
hvilket faktisk er for elskværdig en karakteristik af Bos grammatisk
ubehjælpsomme dansk. "Telegramstil" er nok mere rammende. På den anden
side ville hans omfattende indlæg blive ti gange længere, hvis han
skrev dem på normalt dansk, så måske burde vi være taknemlige.

Fra : Kasper Larsen

Dato : 29-02-04 13:16

> [...]
> side ville hans omfattende indlæg blive ti gange længere, hvis han
> skrev dem på normalt dansk, så måske burde vi være taknemlige.

OK, så er jeg med igen, for jeg fortolkende Munkgårds fremmedordbogs
defination af lapidarstil som værende noget positivt, hvilket ikke rigtigt
passende ind i sammenhænget.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-02-04 11:24

> Jeg har tilgengæld ikke se BW i lang tid og så tænkte jeg bare og det
> var gammel (udkogt og ildesmagende) suppe på nye flasker ? Jeg
> spørger bare af nysgerrighed!

tja jeg ved ikke - en ting kan jeg dog sige BW har dog aldrig svinet nogen
til i de indlæg jeg har læst

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-02-04 13:11

sniper_Nolight skrev:

>tja jeg ved ikke - en ting kan jeg dog sige BW har dog aldrig svinet nogen
>til i de indlæg jeg har læst

Nej, at benægte at Holocaust nogensinde har fundet sted, er da ikke
spor svinsk over for de millioner af mennesker, der døde i nazisternes
udryddelseslejre.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-02-04 13:46

Niels Søndergaard escribió / skrev

> Nej, at ben‘gte at Holocaust nogensinde har fundet sted, er da ikke
> spor svinsk over for de millioner af mennesker, der d›de i
> nazisternes udryddelseslejre.

En ting er at have frastødende holdninger, det er noget ganske andet at
komme med fornærmende personlige udtalelser som f.eks <4041af77$0$95059
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 29-02-04 13:52

Lars Hoffmann skrev:

>Niels Søndergaard escribió / skrev

>En ting er at have frastødende holdninger, det er noget ganske andet at
>komme med fornærmende personlige udtalelser som f.eks <4041af77$0$95059
>$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

Tænk, jeg synes, at de frastødende holdninger vejer tungere, især når
de er *så* frastødende.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-02-04 14:03

Niels Søndergaard escribió / skrev

> T‘nk, jeg synes, at de frast›dende holdninger vejer tungere, is‘r n†r
> de er *s†* frast›dende.

Hvem tager sig af hvad BW mener om den slags, han er jo tydeligvis
stemplet som idiot? Pointen er at selv BW med hans absurde holdninger
diskuterer mere renligt end Vadmand. Jeg syntes Vadmands opførsel på det
seneste her i gruppen virker dybt barnlig og det er beklageligt at han
ikke kan overholde så simpel et netikette bud som ikke at rette andres
stave og sprogfejl med mindre de er dybt meningsforstyrrende. Han har jo
øjensynligt en masse fornuftigt at sige om film, så hvorfor han ikke
bare holde sig til det?

Offtopic (åh nej, et engelsk ord!) er offtopic (Åh nej, jeg gjorde det
igen) uanset hvor korrekt det er.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

FUT dk.admin.netikette

Fra : Peter Knutsen

Dato : 29-02-04 18:30

Lars Hoffmann wrote:
> Niels Søndergaard escribió / skrev
>

> En ting er at have frastødende holdninger, det er noget ganske andet at
> komme med fornærmende personlige udtalelser som f.eks <4041af77$0$95059
> $edfadb0f@dread11.news.tele.dk>

Det kan jo udmærket godt tænkes at dem som de fornærmende personlige
udtalelser er rettet mod rent faktisk fortjener at blive fornærmet,
hvorimod der ikke hersker nogen tvivl overhovedet om at stort set alle
de jøder der blev gasset i nationalsocialisternes koncentrationslejre
ikke var "skyldige" i andet end at mangle et lille stykke hud, eller
være gift med/bror til/datter af en person der manglede benævnte
stykke lille hud.

--
Peter Knutsen

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 29-02-04 20:13

Peter Knutsen escribió / skrev

> hvorimod der ikke hersker nogen tvivl overhovedet om at stort set
> alle de j›der der blev gasset i nationalsocialisternes
> koncentrationslejre ikke var "skyldige" i andet end at mangle et
> lille stykke hud, eller v‘re gift med/bror til/datter af en person
> der manglede ben‘vnte stykke lille hud.

Jaja, det er da synd for jøderne, men hvad har det med noget som helst i
denne diskution?

Fra : sniper_Nolight

Dato : 29-02-04 15:46

> Nej, at benægte at Holocaust nogensinde har fundet sted, er da ikke
> spor svinsk over for de millioner af mennesker, der døde i nazisternes
> udryddelseslejre.

lad mig lige slå fast, jeg kender ikke BW og påstår ikke at han ikke har
svinet nogen til - jeg skriver bare at de (få) indlæg jeg har læst af BW er
fri for dumme bemærkninger til andre, men derfor benægter jeg ikke at de har
eller ikke har været der... som sagt jeg kender intet til ham og har, så
vidt jeg ved ikke diskuteret med ham.

Fra : vadmand

Dato : 29-02-04 16:20

som sagt jeg kender intet til ham og har, så
> vidt jeg ved ikke diskuteret med ham.
> --
Bliv endelig ved med det. Man kan somme tider finde guldkorn, hvis man læser
Bo W's FØRSTE indlæg i en tråd, men det er omsonst at svare ham, da enhver
diskussion med ham uvægerligt ender i, at det er "muhamedanernes" skyld
altsammen.

Per V.

Fra : ML-78

Dato : 26-02-04 19:49

vadmand skrev:

> Hvorfor taler du så ikke dansk i stedet for det krukkeri?

Nu vi er inde på emnet, hvad kalder man egentlig en art director på
dansk?

ML-78

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-02-04 20:41

ML-78 skrev:

>Nu vi er inde på emnet, hvad kalder man egentlig en art director på
>dansk?

Filmarkitekt, mener jeg.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 27-02-04 00:40

Niels Søndergaard wrote:

> Filmarkitekt, mener jeg.

Er det ikke en scenograf? Det er måske for bredt.

Mark

Fra : MP Jakobsen

Dato : 26-02-04 22:41

On Thu, 26 Feb 2004 19:48:31 +0100, ML-78 wrote:

> Nu vi er inde på emnet, hvad kalder man egentlig en art director på
> dansk?
>

> ML-78

Jeg tror den gængse titel på dansk /er/ 'art director'. Det er ihvertfald
sjældent jeg hører om en filmarkitekt eller andre danske titler.

MP

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-02-04 20:05

Lars von Trier

-nej det er IKKE Jantelov!

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-02-04 20:36

sniper_Nolight skrev:

>der er sikkert andre jeg har glemt - hvad siger I? - hvilke directors hader
>i?

Carl Th. Dreyer

Bortset fra Lars von Trier nok Danmarks mest overvurderede
distanceblænder.

Fra : Jesper

Dato : 26-02-04 23:15

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

> Carl Th. Dreyer
>
> Bortset fra Lars von Trier nok Danmarks mest overvurderede
> distanceblænder.

Ganske enig! Ordet er en direkte pinlig forestilling, manden kan ikke
instruere skuespillere.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 27-02-04 01:34

Jesper skrev:

>Ganske enig! Ordet er en direkte pinlig forestilling, manden kan ikke
>instruere skuespillere.

Ja, Ordet er nok hans værste film. Den og så Gertrud.

Fra : Jesper

Dato : 26-02-04 23:15

> [...]

> bare skidt - det stinker - at han stadig får jobs er udover min fatteevne.

Af hvilken grund kan du ikke lide ham? Han har lavet flere aldeles
fremragende film:

Resident Evil, The Soldier og Event Horizon. Sidstnævnte betragter jeg
som et horror/science fiction mesterværk.

> [...]
> ovennævnte dog prøvet - så ingen undskyldning der!
>
> der er sikkert andre jeg har glemt - hvad siger I? - hvilke directors hader

Roland Emmerich har lavet den fremragende Stargate.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-02-04 23:17

Jesper wrote:

> Roland Emmerich har lavet den fremragende Stargate.

Jeg synes nu ikke han har lavet nogen film der rager frem.

/David

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-02-04 23:23

> Af hvilken grund kan du ikke lide ham? Han har lavet flere aldeles
> fremragende film:

tja jeg synes bare generelt filmene er dårlige.

> Roland Emmerich har lavet den fremragende Stargate.

heller ikke lige en favorit.

jeg tænkte nok denne tråd ville starte en lang debat og det er meget skægt
at læse hvad folk egentlig kan lide og i dette tilfælde, ikke lide

Fra : Michael A

Dato : 27-02-04 02:02

Efterhånden er jeg begyndt at hade Georg Lucas. Han er ved at smadre Star
Wars universet helt og aldeles...

Mel Gibson magen til selv ophøjet spæreballon skal man lede længe efter

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-02-04 11:01

Michael A wrote:
> Efterhånden er jeg begyndt at hade Georg Lucas. Han er ved at smadre Star
> Wars universet helt og aldeles...

Helt enig. Men manden har nu aldrig været nogen særlig talentfuld
instruktør.

> Mel Gibson magen til selv ophøjet spæreballon skal man lede længe efter

Her er jeg helt uenig. For det første synes jeg ikke at manden virker
som en selvophøjet spærreballon når han interviewes og den slags.
Snarere som en ret ydmyg mand. Og jeg er gentagne gange blevet
overrasket over hans talent.

/David

Fra : Jesper

Dato : 27-02-04 18:33

Michael A <MichaelandersenI@hotmail.com> wrote:

> Efterhånden er jeg begyndt at hade Georg Lucas. Han er ved at smadre Star
> Wars universet helt og aldeles...
>
> Mel Gibson magen til selv ophøjet spæreballon skal man lede længe efter

Jeg vil reservere min mening om manden til jeg har set "The Passion of
Christ".
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Thomas

Dato : 28-02-04 01:39

"Michael A" <MichaelandersenI@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Efterhånden er jeg begyndt at hade Georg Lucas. Han er ved at smadre Star
> Wars universet helt og aldeles...

Det er så DIN mening!... Han har lavet 2 'prequels' som ikke ligefrem er så
gode som de første tre film... Og straks hader alle ham... Der er sgu da
ingen
der kan leve op til de krav der blev stillet til ham... Han lavede den film
han
altid har haft i tankerne... Og folk råbte på de film i noget der ligner 20
år...
Og nu da den er kommet ud til folket, bliver den rakket ned, fordi den ikke
var hvad folk troede den ville være... Er det fair??

Jeg syntes ikke filmene (Episode 1 og 2) er ret gode... Men folk havde
åbenbart
ventet på forhånd at det var mesterværker... Og derfor bliver de kritiseret
nu, for
ikke at indfri de idéer folk har haft om filmene...
(Og så gider jeg ikke starte en ny diskution om de små-ændringer der er
lavet
i Star Wars kontra Star Wars på DVD.... - Den har vi haft alt for mange
gange)

> Mel Gibson magen til selv ophøjet spæreballon skal man lede længe efter

Jeg syntes han er en udemærket skuespiller... Og han har haft nogen rigtig
gode roller... (Braveheart er jo en klassiker... - Jeg har ikke set
den
nye film han har lavet... Og det er også ligemeget for mig...

Jeg har det indtryk, at folk herinde nogen gange rakker vildt meget ned på
en skuespiller fordi han har lavet en enkelt dårlig film eller to... (dette
er ikke
myntet på dig Michael A) - Hey... Alle laver dårlige film ind imellem...
Nævn Én skuespiller der ikke har gjort det!!!

..Thomas

Fra : Peter Græbe

Dato : 28-02-04 02:24

Thomas skrev:

> Hey... Alle laver dårlige film ind imellem...
> Nævn Én skuespiller der ikke har gjort det!!!

Greta Garbo?
Jean Harlow?

--
Med venlig hilsen Peter Græbe

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-02-04 08:12

Peter Græbe <graebe_fjern@webspeed.dk> writes:

> Greta Garbo?

"As you desire me" suX0rz!

Men Vibeke Kaiser har aldrig været med i en dårlig film.
--
Peter B. Juul, o.-.o "We haven't lost and we never will
The RockBear. ((^)) Today you came into our grasp

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-02-04 09:57

Peter B. Juul skrev:

>"As you desire me" suX0rz!
>
>Men Vibeke Kaiser har aldrig været med i en dårlig film.

Det har Bjørk til gengæld.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-02-04 10:25

> Det har Bjørk til gengæld.

Ja. Deep Godzilla Twister Impact var et dårligt karrierevalg.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-02-04 12:47

Peter B. Juul skrev:

>Ja. Deep Godzilla Twister Impact var et dårligt karrierevalg.

Det var nu "Far til Fire i højt humør", jeg tænkte på. Så vidt jeg
ved, har Bjørk ikke været med i andre film.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-02-04 14:02

Niels Søndergaard <ns@post.cybercitypunktumdk> writes:

> Det var nu "Far til Fire i højt humør", jeg tænkte på. Så vidt jeg
> ved, har Bjørk ikke været med i andre film.

Hey! Den anden Bjørk! Det er snyd

I øvrigt en trist film. Og det er helt uforståeligt, at man skiftede
Ole Neumann ud med Bo Andersen.

Hvis man kan spille Lille Per som 14-årig kan man vel også gøre det,
når man er 24.

--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-02-04 16:27

Peter B. Juul skrev:

>Hey! Den anden Bjørk! Det er snyd

Jeg stavede da navnet rigtigt. Den første staver sit med ö.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-02-04 08:09

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> writes:

> Det er så DIN mening!... Han har lavet 2 'prequels' som ikke ligefrem er så
> gode som de første tre film... Og straks hader alle ham...

Nej. Pludselig hader en sørens masse fanboys ham.

De unger, der i dag har den alder, som disse fanboys havde, da de så
de oprindelige film, er vilde med de nye film.

Lucas er smart nok til at lave film for sig selv og de folk, der kan
lide dem. I andre kan rende og hoppe.

> Og nu da den er kommet ud til folket, bliver den rakket ned, fordi den ikke
> var hvad folk troede den ville være... Er det fair??

Folk ville have de første film en gang til. Det er umuligt at leve op
til, for uanset hvad han gjorde ville det altid være nogle andre film.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : sniper_Nolight

Dato : 28-02-04 09:15

> Folk ville have de første film en gang til. Det er umuligt at leve op
> til, for uanset hvad han gjorde ville det altid være nogle andre film.

jeg synes ep 1 og 2 er udmærkede film - ikke fantastiske, men de er ok - til
gengæld synes jeg han voldtager sit eget univers (spil, serier, osv.) - men
det er hans, så ham om det - det eneste jeg kunne ønske mig er et valg - lad
mig låne af det univers af det jeg kan lide - resten kan andre lide og det
holder jeg mine fingre og meninger fra = alle glade.... nå den debat er vel
snart udvandet

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-02-04 19:13

Peter B. Juul wrote:

> De unger, der i dag har den alder, som disse fanboys havde, da de så
> de oprindelige film, er vilde med de nye film.

Dokumentation?

> Lucas er smart nok til at lave film for sig selv og de folk, der kan
> lide dem.

LOL... Klart...

> I andre kan rende og hoppe.

Næ, vi andre kan afdække Lucas som den elendige instruktør og
historiefortæller han er, lige så meget vi har lyst.

> Folk ville have de første film en gang til. Det er umuligt at leve op
> til, for uanset hvad han gjorde ville det altid være nogle andre film.

Det er nu ikke det der er galt med de nye film. Det der er galt med dem
er at de er exceptionelt dårlige som _film_ efter enhver standard. De
har _så_ mange banale fortælletekniske og filmiske fejl at enhver
kunsterisk eller undeholdningsmæssig vision der måtte ligge bagved, går
tabt. I det mindste har Lucas nu produceret noget af de bedste materiale
til filmskolerne når man skal vise hvordan man _ikke_ skal
personinstruere, hvordan man _ikke_ skal opbygge fortællingen af en
historie, hvorfor man skal _huske_ at introducere nye personer i
historien på en ordentlig måde (f.eks. ved at lave et close up og den
slags tekniske banaliteter), og hvorfor det faktisk _er_ vigtigt at
tænkte på disse ting og på pacing etc., fordi en film faktisk _kan_
ødelægges hvis man ikke gør det. Det er de to nye SW-film glimrende
eksempler på. Filmskolerne er formentlig lykkelige.

/David

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 03-03-04 03:44

> [...]
> ødelægges hvis man ikke gør det. Det er de to nye SW-film glimrende
> eksempler på. Filmskolerne er formentlig lykkelige.

Harmdirrende fanboy? ;)

Er helt enig med Peter...

Det var en fejl med Jar Jar og den lille Vader, men ellers er stilen holdt
fra de gamle film.

--
Leg lader sig ikke fornægte. Man kan fornægte næsten alle abstrakte
begreber, som skønhed og ret, sandhed og godhed, ånd og gud. Man kan

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-03-04 12:10

Ronny Nielsen wrote:

> Harmdirrende fanboy? ;)

Næ. Hverken harmdirrende eller fanboy.

> Er helt enig med Peter...
>
> Det var en fejl med Jar Jar og den lille Vader, men ellers er stilen holdt
> fra de gamle film.

Vrøvl. Enhver med den mindste forstand på film kan se at de nye og de
gamle film er milevidt fra hinanden i kvalitet. De gamle film har ikke
problemer med pacing og fortælleteknik. Til gengæld er effekter meget
flottere. Men det skaber jo ikke en god film.

/David

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 28-02-04 20:34

> Alle laver dårlige film ind imellem...
> Nævn Én skuespiller der ikke har gjort det!!!

Nemt: John Cazale

Mvh Mikkel

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 28-02-04 21:26