Ruhåret og kæk!
Fra : Louise Kragh

Dato : 24-04-01 23:06

Hej med jer

Jeg hedder Tosca, og er en ruhåret gravhundedame på tre år.
Jeg er rimeligt velopdragen (for en gravhund altså), og meget glad for
dyner, solstråler, nus, mad og lange gåture!

mange hilsner
Tosca m mennesker
ps
Mine mennesker har lavet en hjemmeside til mig www.trolle.dk/tosca

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 25-04-01 00:44

> Jeg hedder Tosca, og er en ruhåret gravhundedame på tre år.
> Jeg er rimeligt velopdragen (for en gravhund altså), og meget glad for
> dyner, solstråler, nus, mad og lange gåture!

Hejsa vi hedder Sandra og Wupper og er meget meget større end dig ... men vi
har en penneveninde der ligesom du er ruhåret gravhund .. og vi vil da også
gerne skrive sammen med dig hvis du gider bare du ikke praler for meget af
dig selv *GGG* ..... du kan læse om os på http://www.sanwoo.subnet.dk

bjæf og halelogren samt øreslik fra
Sandra og Wupper

--
der er ved at lave hjemmesidde på adr:
http://www.sanwoo.subnet.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 25-04-01 00:57

Fra : Helle Hansen /SOC

Dato : 25-04-01 09:03

louise@trolle.dk,Ny-Internet writes:
>www.trolle.dk/tosca

Hej
Jeg har været inde og se på Tosca - hvor er hun bare kær.
Jeg har selv en sort korthåret gravhund, der hedder Anna - hun er ret kæk.
Mange hilsner
Helle

Fra : Hedda

Dato : 28-04-01 14:10

Hellu!

Gravhund, er det det samme som dachshund på norsk?

Hedda

Fra : Louise Kragh

Dato : 28-04-01 18:30

Ja