Se min Lil' mis
Fra : Andropov

Dato : 26-02-04 09:33

Der var mildest talt frit udsyn til rap-sangerinden Lil' Kims intime
regioner, da hun surprise-optrådte ved en fest

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=240203

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-04 10:30

"Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message
> Der var mildest talt frit udsyn til rap-sangerinden Lil' Kims intime
> regioner, da hun surprise-optrådte ved en fest
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=240203

Det kaldes skamlæber. Det er meget almindeligt ved kvinder. De fleste
kvinder har dem.

Hvad er det du vil fortælle os?

Mvh. Per

Fra : Klaus G.

Dato : 26-02-04 16:16

> Det kaldes skamlæber. Det er meget almindeligt ved kvinder. De fleste
> kvinder har dem.
Enig, det har de fleste mennesker nok set, på den ene eller anden måde. Så
jeg er enig i det ikke er noget nyt.

> Hvad er det du vil fortælle os?
Nok at han finder det hylene morsomt at celebs ved uheld kommer til at vise
lidt for meget...?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : John Sahl

Dato : 26-02-04 16:21

Klaus G. wrote:
> Nok at han finder det hylene morsomt at celebs ved uheld kommer til
> at vise lidt for meget...?

Hvem siger det var et uheld?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 26-02-04 16:37

John Sahl wrote:

> Hvem siger det var et uheld?

Ingen. Går man på scenen uden trusser er det med vilje og kun et spørgsmål
om tid før der er dømt bush.

Mark

Fra : John Sahl

Dato : 26-02-04 17:58

Mark Thomas Gazel wrote:
> Ingen. Går man på scenen uden trusser er det med vilje og kun et
> spørgsmål om tid før der er dømt bush.

Nemlig.

Fra : Klaus G.

Dato : 27-02-04 13:25

> Nemlig.

Er også enig, men ville bare ikke generalisere og så sige at alle celebs
viser for meget med vilje. Hvis i forstår.

Fra : PerX ...

Dato : 28-02-04 19:06

In article <c1l35f$25n$1@news.net.uni-c.dk>, markgazel@hotmail.com
says...

> Ingen. Går man på scenen uden trusser er det med vilje og kun et spørgsmål
> om tid før der er dømt bush.

Skal vi nu ikke blande ham uden om.

Fra : bingo

Dato : 26-02-04 17:52

>Det kaldes skamlæber. Det er meget almindeligt ved kvinder. De fleste
>kvinder har dem.

Endelig - jeg er altså glad for at have set dem, må jeg indrømme - de
er pæne synes jeg - jeg har ikke set nogen før. Men hvad kan de bruges
til ?????? Kan hun tale med dem eller hvad - jeg er i tvivl, da jeg
aldrig har mødt en kvinde med sådan nogen. Men det ser da spændende
ud.

Fra : Big dane

Dato : 29-02-04 17:05

Hej
> [...]
> til ?????? Kan hun tale med dem eller hvad - jeg er i tvivl, da jeg
> aldrig har mødt en kvinde med sådan nogen. Men det ser da spændende
Nej, heldigvis kan hun ikke tale med dem. Det er sguda slemt nok med de
øverste. *ggg*

BD

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-02-04 20:28

Big dane wrote:

> Nej, heldigvis kan hun ikke tale med dem. Det er sguda slemt nok med de
> øverste. *ggg*

LOL

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Sheman

Dato : 26-02-04 19:33

"Per, Frb." <Svar_hellere_i_gruppen> skrev i en meddelelse
> "Andropov" <andropov@ofir.dk> wrote in message

> Det kaldes skamlæber. Det er meget almindeligt ved kvinder. De fleste
> kvinder har dem.

Meget OT,men hvorfor fanden hedder de egentlig skamlæber?
Det lyder sådan lidt religiøst inspireret,ja rent ud sagt klamt.

Mvh Sheman

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 27-02-04 20:29

Sheman wrote:

-snip-
> Meget OT,men hvorfor fanden hedder de egentlig skamlæber?
> Det lyder sådan lidt religiøst inspireret,ja rent ud sagt klamt.

Det kan godt være at det er en skam at jeg siger det, men det ligner jo en
slags læber

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : Andropov

Dato : 26-02-04 19:55

John Sahl skrev:

>Mark Thomas Gazel wrote:
> Ingen. Går man på scenen uden trusser er det med vilje og kun et
> spørgsmål om tid før der er dømt bush.

>Nemlig.

Der er vist også andre som vil vise bush:

Smider tøjet før EU-valg

Ungarsk tv-værtinde smed i går tøjet i tv, da hun proklamerede, at hun
vil stille op til EU's parlamentsvalg

Men det er jo efterhånden ved at være sædvane når kvinder stiller op i
politik. Der er ihvertfald en del kvinder som har brugt metoden
efterhånden.

Fra : Andropov

Dato : 28-02-04 19:12

Perx skrev:

> Ingen. Går man på scenen uden trusser er det med vilje og kun et spørgsmål
> om tid før der er dømt bush.

>Skal vi nu ikke blande ham uden om.

Det kan jo også være at han vil have lidt bush.....