Døde Ps Demansoni
Fra : Jesper Povlsen

Dato : 26-02-04 09:27

Efter at have skiftet fra sten- til sandbund er jeg nu to gange i træk stået
op til en død fisk. De spiser normalt om dagen og Ph værdien synes at være
god nok. Er der derfor nogle, der har en ide om, hvad der kan være galt med
akvariet, der ellers har stået problemfrit i 2 år.
Hilsen Jesper

Fra : Carsten Gall

Dato : 26-02-04 10:45

"Jesper Povlsen" <jesper@_fjerndette_ruc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> akvariet, der ellers har stået problemfrit i 2 år.

Når du har skiftet fra sten til sandbund, så har du formentligt haft
stenene oppe af vandet.
Og chancen for at du har fået dem sat som tidligere er nok ikke stor.
Derved skal fiskene lave nogle nye revier. Pse demasoni er en slagsbroder
når det tager dem.
Derudover skal du være opmærksom på at de ikke lever så pokkers lang tid, et
par år er nok meget normalt for dem, at dine dødsfald så er fladet sammen
med udskiftningen af bundlaget, er nok lidt tilfældig.

Carsten