problemer med Iframe og Mozilla
Fra : Jacob Riis

Dato : 25-02-04 22:53

Jeg kender en som har en hjemmeside http://deathwebdesign.dk/ Men siden
virker ikke rigtigt i Mozilla. Indholdet i kassen i midten vises ikke. Er
der der nogen der kan se hvor fejlen ligger?

--
Jacob

Fra : John

Dato : 25-02-04 23:09

Jacob Riis <contactingrouponly@noprivatemessages> skrev bla:
> Jeg kender en som har en hjemmeside http://deathwebdesign.dk/ Men
> siden virker ikke rigtigt i Mozilla. Indholdet i kassen i midten
> vises ikke. Er der der nogen der kan se hvor fejlen ligger?

Hmm der er flere ting der ikke virker på siderne også i andre Browsere end
Mozilla.
Start evt med at få siderne valideret. Det kan ind i mellem give et peg på
hvad der kan være galt

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Stig Nygaard

Dato : 25-02-04 23:20

Hej Jacob

Jacob Riis wrote:
> Jeg kender en som har en hjemmeside http://deathwebdesign.dk/ Men siden
> virker ikke rigtigt i Mozilla. Indholdet i kassen i midten vises ikke. Er
> der der nogen der kan se hvor fejlen ligger?

Hvad lige falder mig i øjnene når jeg kigger på koden, er at du har din
iframe liggende i en tabel-celle du definerer til at være kun 1 pixel høj!

Mvh Stig
www.rockland.dk

Fra : Jacob Riis

Dato : 26-02-04 00:32

Jacob Riis wrote:
> Jeg kender en som har en hjemmeside http://deathwebdesign.dk/ Men
> siden virker ikke rigtigt i Mozilla. Indholdet i kassen i midten
> vises ikke. Er der der nogen der kan se hvor fejlen ligger?

Tak til både John og Stig. Jeg har skrevet de anvisninger i har givet til
ham, så må vi se om han kan få de til at virke.

--
Jacob