Doom 3 release date
Fra : Koeffe

Dato : 25-02-04 22:15

Der er vel ikke udkommet nogen release date er der?

Nå, men hvad kan vi så gætte på?

Jeg troede egentlig det ville blive i marts 2004, men nu ser jeg på
www.gamerankings.com at der står Juni 2004. Hvis det ville udkomme i marts
så ville der vel også være en fastsat dato på nuværende tidspunkt ville der
ikke?

--
Koeffe

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 26-02-04 01:04

scripsit "Koeffe"
> Der er vel ikke udkommet nogen release date er der?

14. april, hvis ellers man kan stole på de skandinaviske branchefolk . . .

http://www.manual.nu/?page=release

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 01-03-04 15:43

"Torben Abilgaard" <toa@fjernezbt.dk> skrev i en meddelelse
> scripsit "Koeffe"
>
> 14. april, hvis ellers man kan stole på de skandinaviske branchefolk . . .
>
> http://www.manual.nu/?page=release

Ja det er jo lige det. Efter den seneste tids udsættelser fra diverse
spilproducenter tror jeg desværre ikke på noget før det står i butikken

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Morten Bowman

Dato : 07-04-04 16:56

On Mon, 1 Mar 2004 15:43:02 +0100, "Morten Holberg Nielsen" <holberg19@
DELETETHIS ofir.dk> wrote:

>"Torben Abilgaard" <toa@fjernezbt.dk> skrev i en meddelelse

>Ja det er jo lige det. Efter den seneste tids udsættelser fra diverse
>spilproducenter tror jeg desværre ikke på noget før det står i butikken

EB Games siger 15. juni ?
http://www.ebgames.com/ebx/product/223988.asp

--
Morten Bowman