ECS K7S5A og PCI 2.2
Fra : Morten Andersen

Dato : 25-02-04 21:39

Hej NG,

Er dette mb udstyret med PCI 2.2 slots? Kan ikke finde noget om det i
manualen.

Morten

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-02-04 23:16

"Morten Andersen" <FJERNESmorten-andersen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
>
> Er dette mb udstyret med PCI 2.2 slots? Kan ikke finde noget om det i
> manualen.
>
> Morten

Hvis det er pro udgaven, står der i manualen på side 2 (Features) under
expansion slots, at det er pci 2.2

Tidligere versioner kan jeg ikke lige udtale mig om.

Kurt

Fra : Morten Andersen

Dato : 25-02-04 23:24

"Kurt B. Andersen" <kurtnospam@portalen.no> wrote in message
> Hvis det er pro udgaven, står der i manualen på side 2 (Features) under
> expansion slots, at det er pci 2.2
>
> Tidligere versioner kan jeg ikke lige udtale mig om.
>
> Kurt

Nej, desværre er der ikke tale om pro udgaven.
Morten

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-02-04 00:35

"Morten Andersen" <FJERNESmorten-andersen@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
>
> Er dette mb udstyret med PCI 2.2 slots?

Ja..

Det er baseret på SIS735 chipssettet, der understøtter PCI2.2

--
Henrik Nielsen
henrik@configdata.dk

Fra : Morten Andersen

Dato : 26-02-04 11:40

"Henrik Nielsen" <nospam@invalid.dk> wrote in message

> Ja..
>
> Det er baseret på SIS735 chipssettet, der understøtter PCI2.2

Glimrende! Jeg kan se at jeg helt har glemt at skrive hvorfor jeg er
interesseret i dette. Sagen er at jeg påtænker at købe et PCI USB 2.0 kort.

Hvordan er det i grunden med PCI slots; hvorfor er der "forskellige
udgaver"? Jeg mener 2.1, 2.2. osv? De er vel alle 32 bit???

Morten

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 26-02-04 13:36

> Hvordan er det i grunden med PCI slots; hvorfor er der "forskellige
> udgaver"? Jeg mener 2.1, 2.2. osv? De er vel alle 32 bit???

Både og.. 64bit slot er som regel 32bit compatibel.

Den største forskel er svjh. at 2.2 specificerer at der skal være
understøttelse
for 3.3 V signallering, adressering af adresser 1-2 GB, noget power-
save ´gams´, og nogle signalstøj specs.

Du kan sikkert finde en masse om det på nettet, men jeg må advarer
dig det er meget, meget kedelig læsning...

Fra : Morten Andersen

Dato : 28-02-04 14:19

> [...]
>
> Du kan sikkert finde en masse om det på nettet, men jeg må advarer
> dig det er meget, meget kedelig læsning...

ok. Jeg tror dig gerne Tak for svarene.
Morten