MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Er SP1 eller SP2 skadelig
Fra : Gunnar Grooss

Dato : 25-02-04 21:21

Hej I gruppen
jeg er lige blevet kontakte af en bekendt hvis maskine kører sløvt( XP PRO)
Han havde af en TDC ansat, som reparerer computere fået at vide at han
skulle se under tilføj / fjern, og der havde han ca 25 filer med betegnelsen
Windows XP Hotfix SP1 (Q forskellige nr) Og de skal slettes de skader
computeren,
Og han holdt på at det er den første under update der lave ulykker SP1. Dem
har jeg selv installeret og mener den skal være der. Men jeg har også 2
Hotfix SP 2, men er det nogle der skal ud. De kan ses under Tilføj / Fjern
Jeg er lidt forvirret. Men mener ikke man på Windows update kan få noget der
ikke må installeres.
Gunnar

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 25-02-04 21:32

Gunnar Grooss wrote:
> [...]
> vide at han skulle se under tilføj / fjern, og der havde han ca 25
> filer med betegnelsen Windows XP Hotfix SP1 (Q forskellige nr) Og de

Der var een update til XP der gjorde maskinen sløv, mener der var noget med
KB80xx39, kan ikke huske de to xx cifre. Men den er blevet opdateret for
længst. Det er ikke noget jeg har hørt om, og der var ikke noget jeg ville
rette mig efter!

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 25-02-04 22:00

"Gunnar Grooss" skrev
> [...]
> Jeg er lidt forvirret. Men mener ikke man på Windows update kan få noget der

Jeg har kun haft gode erfaringer med at holde mine mange PC'er
opdateret v.h.a Windows Update og jeg mener
fordelene ved at opdatere straks langt overstiger ulemperne.

Hvis der en sjælden gang er sket en forringelse ved at benytte Windows Update,
er der meget hurtigt kommet en rettelse (via Windows Update).

Der er vigtigt at opdatere straks for at minimere sandsynligheden
for at blive ramt at virus o. lign.

Mvh
Thorkild Dalsgaard