Benzin system hjælp til en E30 320i fra 85~
Fra : Morten Juel

Dato : 25-02-04 20:11

ARGH !!! :o/

Nå men jeg har fundet det hul der var i mit retursystem, det var et benz rør
oppe under tanken, det er så ordnet.
Jeg samler så det HELE igen, og starter bimmeren, den spinder som en mis..
MEN...
i den side hvor den udvendige benz pumpe sidder, sidder der et rør som
følger vognbunden, og den går ud i ingenting, og her PISSER det ud med benz
når motoren er tændt... HVORFOR ? hvor skal det benz rør ende ??
Som jeg kan se det, så kommer returslangen oppe fra motoren, og går over
tanken, for at ende i en beholder under højrebagskærm ?!? og herefter kommer
der en slange retur, som ser ud som om at den sidder på det rør som går oppe
under tanken, og munder ud i ingenting... er der en der ved hvor det skal
ende henne ? en der har en haynes over en 320i fra 85 som vil scanne en
oversigt over tanken til mig ?? den haynes man kan finde på nettet, har
INTET om min bimmer model, og da slet ikke dens tank.. Jeg går
fuldstændig i banjo hvis jeg skal skille det hele ad igen... :o/

Så please hjælp...

Mvh
Morten

Fra : p.jarnbak

Dato : 26-02-04 01:22

"Morten Juel" <kongen[mon ikke her skal være et @]StarChild.dk> wrote in
message news:403cf366$0$22804$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> [...]
> INTET om min bimmer model, og da slet ikke dens tank.. Jeg går
> fuldstændig i banjo hvis jeg skal skille det hele ad igen... :o/

Hvis det er den slange der går fra benzintryks regulatoren skal den gå retur
til tanken.
Er du sikker på du ikke har forbyttet nogle slanger
Hej Palle.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-02-04 09:34

> [...]
> INTET om min bimmer model, og da slet ikke dens tank.. Jeg går
> fuldstændig i banjo hvis jeg skal skille det hele ad igen... :o/

Du kan være heldig at støve den op på det lokale bibliotek..

--
/Dennis
Pug 106GTI