Jörg Buttgereit
Fra : TDJ

Dato : 25-02-04 19:30

Hej gruppe.

Er der nogen der kender til et sted på nettet hvor man kan bestille film af
Jörg Buttgereit?
Jeg er i særdeleshed interesseret i "Nekromantik" filmene og helst på DVD.

På forhånd tak
-TDJ

Fra : M.Andersen

Dato : 25-02-04 21:47

www.absurd.dk

Hilsen Mikael

Fra : Jesper

Dato : 25-02-04 21:50

TDJ <theis(REMOVE_THIS)@duelund.info> wrote:

> [...]
> Jörg Buttgereit?
> Jeg er i særdeleshed interesseret i "Nekromantik" filmene og helst på DVD.

Laserdisken:

http://laserdisken.com/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=nekromantik&x=0&y=0
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : M.Andersen

Dato : 25-02-04 21:55

Sorry, vi prøver igen!
www.absurd-online.dk
Mikael

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-04 22:50

"TDJ" <theis(REMOVE_THIS)@duelund.info> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jörg Buttgereit?
> Jeg er i særdeleshed interesseret i "Nekromantik" filmene og helst på DVD.

Har du set den?
Jeg har den på VHS og syntes ærlig talt ikke den er specielt klam og
væmmelig som titlen ellers ligger op til.

Rune

Fra : Jesper

Dato : 26-02-04 00:55

"Rune Vestergaard" <runwest[at]post6.tele.dk> wrote:

> [...]
> Jeg har den på VHS og syntes ærlig talt ikke den er specielt klam og
> væmmelig som titlen ellers ligger op til.

Jamen så er du nok mere til Guinea Pig:

http://laserdisken.com/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=guinea+pig&x=31&y=15
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-04 07:57

"Jesper" <pletfjerner@kaffefilter.invalid> skrev i en meddelelse

DVD.

> Jamen så er du nok mere til Guinea Pig:
>
> http://laserdisken.com/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=guinea+pig&x=31&y=15
> --

Den har jeg skam også på VHS

Rune

Fra : Jesper

Dato : 26-02-04 16:08

"Rune Vestergaard" <runwest[at]post6.tele.dk> wrote:

> [...]

Så kan jeg anbefale "Men Behind the Sun" serien:

http://www.absurd-online.dk/shop/
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-04 17:12

http://laserdisken.com/html/search.dna?DO=sog&sogfelt=guinea+pig&x=31&y=15

> Så kan jeg anbefale "Men Behind the Sun" serien:
>
> http://www.absurd-online.dk/shop/

Har jeg også på VHS!
Jeg tredede en del med Kenneth fra absurd online for nogle år tilbage!
Inden DVD'ens indtog på markedet.

Rune

Fra : Jesper

Dato : 26-02-04 17:36

> [...]

> Har jeg også på VHS!
> Jeg tredede en del med Kenneth fra absurd online for nogle år tilbage!

En svær herre at stille tilpas, så prøv disseher:

The Untold Story (uncut)
Dr. Lamb (uncut)
Mark of the Devil (uncut-IKKE den engelske DVD der sælges i Laserdisken)
Salo o le 120 gionate di Sodoma
The House On the Edge of the Park
Nightmare AKA Nightmares In A Damaged Brain
Giallo A Venezia AKA Damned In Venice
Ichi The Killer
The Hunting Party

global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Morten DH

Dato : 26-02-04 18:21

> En svær herre at stille tilpas, så prøv disseher:

Jeps, Rune kan sine film

> [...]
> Salo o le 120 gionate di Sodoma
> The House On the Edge of the Park
> Nightmare AKA Nightmares In A Damaged Brain

Hmm der fik jeg lige lidt inspiration... har ivørigt set der er kommet en
Ichi 0 - der handler hvad der gik galt for ham... kan bare ikke finde den
nogensteder

Fra : Jesper

Dato : 26-02-04 18:44

Morten DH <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

> [...]
> Ichi 0 - der handler hvad der gik galt for ham... kan bare ikke finde den

Fremgår ikke af imdb.com at instruktøren Takashi Miike har lavet en
sequel eller har en i produktion, lyder som en and.
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Morten DH

Dato : 28-02-04 11:46

> Fremgår ikke af imdb.com at instruktøren Takashi Miike har lavet en
> sequel eller har en i produktion, lyder som en and.

Nej, det er også kun assistent director Masato Tanno:
http://www.imdb.com/title/tt0382508/

Fra : TDJ

Dato : 27-02-04 13:16

"Morten DH" <

> Hmm der fik jeg lige lidt inspiration... har ivørigt set der er kommet en
> Ichi 0 - der handler hvad der gik galt for ham... kan bare ikke finde den
> nogensteder

Tror du ikke du tænker på den prequel der er lavet til en anden genial
japansk horror film, nemlig "The Ring"? Den hedder "Ring 0: Birthday party"
mener jeg. Har ikke hørt om en prequel til Ichi...

-TDJ

Fra : Morten DH

Dato : 28-02-04 11:47

> [...]
party"
> mener jeg. Har ikke hørt om en prequel til Ichi...

Ringu er genial... men det var Ichi jeg tænkte på... se mit svar ovenover...

Fra : TDJ

Dato : 27-02-04 13:18

"Jesper" >
> Så kan jeg anbefale "Men Behind the Sun" serien:

Men behind the sun 2, er godt nok en af de dårligste film jeg længe har set,
specielt fordi 1'eren skulle være suveræn. 2'eren er et dårligt remake af
den første film. Karaktererne er fuldstændigt udhulede og alle de fede ting
fra den første film er sorteret fra.

-TDJ