skalerbar tekst ved siden af billede
Fra : Rasmus Brunsholm

Dato : 25-02-04 18:34

Jeg sidder og bakser med en hjemmeside, hvor jeg har lavet 2
den anden skal være tekst. Mit problem er at jeg vil have dem til
at være ved siden af hinanden(billed til venstre) og teksten skal
være skalerbar. Billedet er jo helt statisk så derfor skal
teksten kunne udfylde området mellem billedet og den højre kant i
browseren - både på store og små skærme.
Hvad skal jeg gøre?

Rasmus Brunsholm

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Steffen Holm

Dato : 25-02-04 20:49

"Rasmus Brunsholm" <rasmus@brunsholm.dk> wrote:

> <snip> problem </snip>
> Hvad skal jeg gøre?

Hej Rasmus.

Smid begge dele i en div, og tilføj derefter følgende egenskab til billedet
i dit CSS: { float : left;}. Så skulle det virke...

--
Steffen Holm