Netgear Router med Printserver FR114P
Fra : Jørgen Madsen

Dato : 25-02-04 17:48

Hej Hej
Har købt en Netgear Cable/DSL ProSafe Firewall
med Print Server FR114P
Har to computere tilsluttet til den ,den er tilsluttet
til en ADSL-forbindelse.
Computerne kører med Windows 98 SE og forbindelsen
til Internettet virker fint.
Men opsætningen af Firewall ,kan jeg ikke rigtig få
til at virke ,kan heller få Print Serveren til at virke.
Er der nogen ,der har erfaring med disse ting (opsætninger)
Ville blive meget glad ,hvis nogen kunne hjælpe.
Hører gerne nærmere.
Mvh.
Jørgen Madsen

Fra : Jens

Dato : 01-03-04 21:12

"Jørgen Madsen" <joergen.madsen@adslhome.dk>

> Men opsætningen af Firewall ,kan jeg ikke rigtig få
> til at virke ,kan heller få Print Serveren til at virke.

Hvordan ser du at firewallen ikke virker ?
Printserveren er sikkert "unix"type, det skal installes i windows, og der
skal oprettes en ny printerport.

Mvh Jens