MS Windows
briani 27239
Digital signatur fra TDC
Fra : Ukendt

Dato : 25-02-04 17:14

Jeg har installeret en digital signatur, og i Outlook virker den, men jeg
kan fx ikke komme på ToldSkat.
Da går den over på en fejlmeddelelse.
Jeg installerede dagen efter min kones signatur, og der virker alt OK.
Når jeg har prøvet med min egen signatur, kommer der ofte en besked om, at
programmet har udført en ulovlig handling og lukkes. Så må jeg slukke PCen
på knappen - den kan ikke på den normale måde.

TDC siger:
Det du beskriver er en fejl i operativ systemet og ikke en fejl med
signaturen.
Bruger i 2 forskellige bruger login på pc'en ? hvis ja, så prøve at oprette
en ny til dig.

--
Vi bruger ikke 2 logins, så det kan ikke hjælpe.
Er der nogen, der kan hjælpe?

--
Vh
Viggo

Fra : ///JJ

Dato : 25-02-04 22:29

"Viggo" <viggobollersnabelamail.dk> wrote in message
> [...]
> en ny til dig.
>
> --
> Vi bruger ikke 2 logins, så det kan ikke hjælpe.

Du kan da godt prøve alligevel.....
Evt. slette den gamle profil, og så bare bruge den nye derefter......

PS. Jeg har også problemer med min signatur - den vil bare intet.....

mvh
///JJ

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-04 13:28

> [...]
> Evt. slette den gamle profil, og så bare bruge den nye derefter......
>
> PS. Jeg har også problemer med min signatur - den vil bare intet.....

Jeg har spærret den gamle signatur, men jeg ved ikke, hvordan man sletter
den fra PCen. TDC siger jeg skal formatere harddisken!