Hvordan ser man formatet på en film ?
Fra : Jim Andersen

Dato : 25-02-04 17:00

Jeg prøvede at se hvilket format Lion King 2 oprindeligt var lavet i, på
imdb, men kunne ikke finde ud af hvo'n man gør.

Hjælp.

/jim

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 25-02-04 17:32

On 2004-02-25 16:59:54 +0100, "Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk>
said:
> Jeg prøvede at se hvilket format Lion King 2 oprindeligt var lavet i, på
> imdb, men kunne ikke finde ud af hvo'n man gør.

Det er det link der hedder "Technical specs" i venstre kolonne:

http://www.imdb.com/title/tt0110357/technical

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Jim Andersen

Dato : 26-02-04 10:41

Mikkel Eide Eriksen wrote:
> Det er det link der hedder "Technical specs" i venstre kolonne:
>
> http://www.imdb.com/title/tt0110357/technical

Tak Mikkel !

/jim

Fra : Morten DH

Dato : 26-02-04 18:19

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
> Tak Mikkel !

Du skal lige være opmærksom på IMDB ikke nødvendigvis er den endegyldige
sandhed på det punkt - især ikke på ældre mindre kendte film

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 26-02-04 20:39

On 2004-02-26 10:40:32 +0100, "Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk>
said:
> Tak Mikkel !

Hov, jeg ser lige at jeg har givet dig linket til Lion King 1... Sorry. Går
ud fra at du godt selv kan finde det rigtige =)

mvh
Mikkel Eide Eriksen