køb a malawi
Fra : Brichardi

Dato : 25-02-04 16:15

Har I erfaringer med www.Akvariewest.dk ?

De har nogle Malawi'er jeg gerne vil købe. Men jeg bor 1½ times kørsel væk
(Falster --> KBH), og derfor ville det være rart at høre om nogle kunne sige
at det er et godt sted at handle med god kvalitet.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-02-04 17:24

"Brichardi" <nope@nej-tak-til-spam.dk> wrote in message
> [...]
> kørsel væk (Falster --> KBH), og derfor ville det være rart at høre
> om nogle kunne sige at det er et godt sted at handle med god kvalitet.

Der er lidt nusset, men ejeren er meget vidende og engageret. Det er et af
de steder, jeg besøger, når jeg gør akvarieindkøb i storstaden.
Jeg har været ganske tilfreds de 4-5 gange, jeg har handlet der.

vh
Jan

Fra : Palle

Dato : 25-02-04 17:52

"Jan Bøgh" <janboegh@vucnet.spamblok.dk> wrote in message
> "Brichardi" <nope@nej-tak-til-spam.dk> wrote in message

Jeg må give Jan ret i at der er lidt nusset. Det skal dog siges, at Tonny
(Akvariewest) ved stort set alt, hvad der er at vide om akvarier og
akvariefisk. Han skiver bla. for Akvariebladet.

Derudover bør du også tjekke http://cichlidecentret.biz/ samt
http://www.planteimporten.dk/. Når nu du er i hovedstanden.

mvh

Palle

Fra : Brizz

Dato : 25-02-04 18:43

> Derudover bør du også tjekke http://cichlidecentret.biz/

Kan helt klart anbefale Martin i ovenstående butik. Alt vidende og altid
flink til at hjælpe og svarer på spørgsmål.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Jan Bøgh

Dato : 25-02-04 19:02

"Palle" <rkb99FJERNDETTE@hotmail.com> wrote in message

> Derudover bør du også tjekke http://cichlidecentret.biz/ samt
> http://www.planteimporten.dk/. Når nu du er i hovedstanden.

....og måske også Flyvefisken på Åboulevarden, selvom jeg synes den har været
bedre.

vh
Jan

Fra : Brichardi

Dato : 26-02-04 08:19

Tak for jeres venlige kommentarer. Jeg vil besøge alle tre butikker