MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
"It's now safe to turn off the power" i w2~
Fra : Casper

Dato : 25-02-04 15:32

Hej gruppe

Jeg er igang med at hjælpe en ven i nød. Han har gen-installeret w2k med
diverse updates (mener det meste af windows.update). Alligevel vil pc'en
ikke slukke helt når han siger "luk computeren", den standser ved "du kan nu
slukke computeren" (det virkede før). Hvad har han glemt eller ikke ? Er
der nogle specielle drivere eller lign ? Det er et Iwill mobo BD100plus...
Men jeg kan ikke finde noget konkret på problemet.

Jeg har prøvet at installere
http://www.iwill.net/supports/drivers/Intel/inf_5.00.1012.zip

og
ftp://aiedownload.intel.com/df-support/6934/eng/infinst_enu.exe

Og den siger hver gang:
The Current Operating System supports the Intel Chipset devices on your
system. No INF update is needed.

Nogen der har et link eller kan komme med et forslag ?

Mvh. Casper

Fra : Leony

Dato : 25-02-04 15:43

In news:fo2%b.96809$jf4.5982250@news000.worldonline.dk,
Casper <virker-ikke@hotmail.com> typed:

> [...]
> vil pc'en ikke slukke helt når han siger "luk computeren", den
> standser ved "du kan nu slukke computeren" (det virkede før).

Prøv at tjekke om APM er aktiveret. Læs mere her:
http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/index.htm

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Casper

Dato : 25-02-04 17:17

> Prøv at tjekke om APM er aktiveret. Læs mere her:
> http://www.wintip.dk/xp/probs/luk/index.htm

Det virkede med hakket i APM.

Super tak !

-Casper-