Fartkontrol fotovogn
Fra : Mr. Nobody

Dato : 25-02-04 12:49

Hej ja så skete det også for mig jeg kørte i en fotofælde, men jeg kom til
at tænke på og kamaret i vognen kan se helt over i venstre side på en 2
sporet vej for jeg kørte i spor2 og samtidig var jeg lige foran en anden bil
der kørte i spor 1 kan deres sager finde ud af det?. Men jeg er klar over
jeg kørte for stærkt,men det var altså kun ca.90km hvor jeg måtte køre 80 så
det er ikke det helt store,og samtidig er jeg heller ikke sur på systemet
for jeg har jo lavet noget ulovligt.Hilsen Jesper

--

Hilsen jesper
Mr.Nobody

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-02-04 12:52

Mr. Nobody wrote:
> [...]
> kun ca.90km hvor jeg måtte køre 80 så det er ikke det helt store,og
> samtidig er jeg heller ikke sur på systemet for jeg har jo lavet

De kan tage dig i den anden side af vejen, men jeg mener, at du skal være
alene, så der ikke er tvivl om, farten er din eller ham ved siden af.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Tigeren

Dato : 25-02-04 12:54

Såvidt jeg har hørt er deres foto ikke gyldigt hvis der er andre biler i
billedet.

Lasse

Fra : Asger Ellekrog

Dato : 25-02-04 13:42

Jeg blev knaldet i præcis samme situation. Jeg havde lige overhalet bilen i
højre spor - og befandt mig stadig i venstre spor. Jeg var dog så langt
foran, at der ikke var tvivl om, hvilken bil der blev målt - desværre...

/Asger Ellekrog

Fra : Mr. Nobody

Dato : 25-02-04 20:59

"I skal alle have tak for jeres svar,nu må jeg bare vente og se hvornår de
sender mig et foto(Ved i hvor langt tid der går?).Hilsen Jesper

Fra : Per O. Madsen

Dato : 25-02-04 21:29

"Mr. Nobody" <mr-nobody@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "I skal alle have tak for jeres svar,nu må jeg bare vente og se hvornår de
> sender mig et foto(Ved i hvor langt tid der går?).Hilsen Jesper

Jeg ventede i små 14 dage.
18 år uden fartbøder, men så kom den. Heldigvis kun 1000kr.

Per O.

Fra : Mr. Nobody

Dato : 25-02-04 21:57

> Jeg ventede i små 14 dage.
> 18 år uden fartbøder, men så kom den. Heldigvis kun 1000kr.
>
> Per O.

Ja det er næsten det samme med mig 22 År uden bøde men nu kom det atlså også
til mig ÆÆÆVVVV.Jesper