MS Windows
briani 27239
USB Problem
Fra : Peter Weise

Dato : 25-02-04 12:05

Lige pludselig fryser maskinen når en af mine venner tilslutter en USB enhed
til sin maskine. Det der er prøvet at tilslutte er et kamara og en lille USB
memostik.

Når det sættes i USB proten genkendes det og alt virker normalt, men lige så
snart man vil kommunikerer med enheden ( hendte filer/fotos ) så låser hele
maskinen ( fryser ) ind til man trækker USB enheden ud.

Jeg har kikket i enhedshåndtering, og her er alt normalt, også når man
sætter enheden i USB porten.

Jeg har slettet alt hvad der har med USB at gøre i enhedshåndtering,
genstartet maskinen og den finder ny hardware, og installerer USB portene
igen, men stadig sammen fejl, maskinen fyrser hvis jeg forsøger at bruge en
port.

Puha, er der en der har et bud på hvad jeg så kan gøre, andet end at
formaterer C drevet og installerer Windows XP pro og SP1 igen.

Hilsen

Peter W.